Känns bittert och sorgset

Mer
4 år 11 månader sedan #1150740 av wasp
Svar från wasp i ämnet Känns bittert och sorgset
Bittert och sorgset. Ja! Håller med! Vi med den här diagnosen är ju inte trovärdiga enligt somliga. Som tur är fanns tillräckligt kvar att bevisa sanningen, vilket jag också gjort både för öppenvården och boendestöd. Drömmar kan många ha, men i mitt fall är det ju sanning, vilket jag som jag skrev bevisat!
Mer
4 år 11 månader sedan #1150947 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Känns bittert och sorgset

Nissegossen skrev: De gör inte allt. Fixaren hos honom lång väntetid. Han har kö

Vad är det du behöver hjälp med? Din kontaktperson eller godman kan ju också hjälpa dig.
Mer
4 år 11 månader sedan - 4 år 11 månader sedan #1150980 av Nissegossen

Admin1 skrev:

Nissegossen skrev: De gör inte allt. Fixaren hos honom lång väntetid. Han har kö

Vad är det du behöver hjälp med? Din kontaktperson eller godman kan ju också hjälpa dig.


Min KP prästen har hjälpt mig tidigare och han når, han är över två meter lång och har kunnat ensam kunnat sätta upp gardiner te x. Min ssk är också längre än jag. jag är lillpojken i sammanhanget. Min köksstege är slängd jag har inte en stol att lita på. De två stolar jag har kvar är utestolarna de är de ända som är kvar. Det hade varit bättre att jag hade gjort som så att tagit en sekondhand firma och sagt ta rubbet flyttstäda det hade blivit billigare jag hade då inte behövt betala något. Nu sitter jag här och har betalat för städningen och det som var kvar här är nu utan värde. Jag är less på det här då saker jag ställt undan för att ha kvar med stort affektionsvärde för mig är borta, allt annat hade kunnat gå, ty prylarna jag hade rent penningmässigt kan återställas men det går nu inte att få tag i det, det är borta men det är sådant som har värde är borta men det är endast materiella vilket går att fixa nytt.

Fel tråd, jag är inte bitter men ledsen

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 4 år 11 månader sedan by Admin1.
Mer
4 år 11 månader sedan #1151110 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Känns bittert och sorgset
Du har inte svarat på frågan vad du behöver hjälp med som inte hemtjänsten och andra i din närmiljö kan hjälpa till med.
Mer
4 år 11 månader sedan #1151118 av Nissegossen
Det behöver jag inte tala om....

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
4 år 11 månader sedan #1151120 av Klanggedin
Orka