Försvinner alltid röster vid rätt medicinering?

Mer
4 år 10 månader sedan #1156393 av Skellington
Mina är mer lugna och positiva och hejar på mig på något sätt.
Mer
4 år 10 månader sedan #1156643 av Admin1
Då är rösterna inget problem utan det är när man mår dåligt av dem som de är problematiska.
  • ingrid64marie
  • Besökare
  • Besökare
4 år 10 månader sedan #1156693 av ingrid64marie
Svar från ingrid64marie i ämnet Försvinner alltid röster vid rätt medicinering?
Till Dave, du kan ha en liten plastförvaringsburk finns små sådana eller köpa på apoteket ska finnas en liten dosett som man kan ha i fickan för 1 dagsbruk, har åtminstone sett det vid något tillfälle det räcker att man har en behovs dos med sig , när man behöver skyddet. Har inga röster när jag tar medicin, men kan dyka upp vid stressångest som sedan försvinner tror inte att det skulle vara till någon positiv förbättring att höja medicinen, jag tror oavsett höjningen så skulle det inte ge någon effekt vid stress , vid stress tror jag din skyddsbarriär kopplas ner och det är därför rösterna kan göra entré för att sedan när du tar på skyddsvästen igen. gör så att det försvinner, det är vad jag tror medicinen ska fungera som ett skydd det sägs så.
Mer
4 år 10 månader sedan #1156810 av Klanggedin
När jag tar min medicin så försvinner alla ljud, även röster. Det kan kallas automatisk dövhet, ljud processas så konstigt, tycker ni inte det?
Mer
4 år 10 månader sedan #1156893 av Nissegossen
Om du varit tjej hade jag föredragit en medaljong att ha runt halsen i den bör finnas plats för en tablett eller två

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
4 år 10 månader sedan #1156924 av Admin1
Ibland kan ljuden förstärkas före psykos, så ljuden hörs högre än vad de egentligen är.