Att det är på villkor att man är sjuk i kontakt med dem tyder på att de är onda!

Mer
5 år 2 veckor sedan - 5 år 2 veckor sedan #1141010 av Lelle
Att det är på villkor att man är sjuk i kontakt med dem tyder på att de är onda!

Varför måste man vara sjuk under tiden man tillbringar med övre makter??? Det är endast via sjukdom som man får chans att ha kontakt med övre makter. Övre makterna kräver att man är sjuk. Man förstår fullt ut att övre makter har en när man flyttats till andra världar!

Men jag har svårt att se att dessa övre makter kan vara goda om de endast tar kontakt med människor som är sjuka! Och de intalar en att det är så - de intalar att vanföreställningarna är sanna samtidigt som man har svårt att uppleva verkligheten normalt!

De har som jobb att förstöra för oss!

ingen har varit i friskt tillstånd och fått ha kontakt med dessa övre makter!
Last edit: 5 år 2 veckor sedan by Admin1.
Mer
5 år 2 veckor sedan #1141012 av Geta
Det stämmer att det är starka makter som gör att man är sjuk. Inte lätt att övervinna.
Mer
5 år 2 veckor sedan #1141019 av Nissegossen
Jesus har rätt, du är prövad på samma sätt som Jesus och han råkar vara den ände som klarat det utav åklagaren i Bibeln och eftersom han själv starkt opponerade sig när hans mor och hans bröder gick till honom och krävde komma in för att taga honom till vara för att de trodde han var ifrån sina sinnen. Du kan läsa avsnittet i Bibeln i Nya Testamentet i 3dje Markus Evangelium 21 versen där kan du börja och läsa till slut.
www.biblegateway.com/passage/?search=Mar...20-30&version=SV1917

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
5 år 2 veckor sedan - 5 år 2 veckor sedan #1141021 av Utomjordingen
För mig vad det först att det var jag som öppnade en port på telepatiskt väg till ande världen (öppnade mina sinnen) och sen på den vägen blev jag psykisk sjuk som sen i nästa tur blev jag även tvångsinlagd/tvångsmedicinerad våren 1990. Innan jag inte öppnade mina sinnen så hade jag inte med psykiatrin att göra, det var först när jag var 18 år gammal - våren 1990 - som jag öppnade mina sinnen så på den vägen är det att jag sitter här jag sitter idag.
Last edit: 5 år 2 veckor sedan by Utomjordingen.
Mer
5 år 2 veckor sedan #1141024 av Nissegossen

hkboj skrev: ingen har varit i friskt tillstånd och fått ha kontakt med dessa övre makter!


Kom ihåg, du är aldrig ensam

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
5 år 2 veckor sedan - 5 år 2 veckor sedan #1141027 av Utomjordingen
När jag öppnade mina sinnen våren 1990 så kunde jag inte hantera det alldeles själv för det var för stort för mig då på den tiden. Jag försökte klara mig ändå in i det sista utan hjälp och stöd från någon med det kunde inte mina anhöriga gå med på eller rättare sagt de kunde inte ge mig varken hjälp eller stöd så de ville hellre bli av med mig.
Last edit: 5 år 2 veckor sedan by Utomjordingen.