Finns det psykoser

Mer
4 år 10 månader sedan - 4 år 10 månader sedan #1149662 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet Finns det psykoser
Hade jag inte haft psykos hade jag inte behövt slava för mitt existensberättigande. Jag är meningsfull som en mygglort.
Last edit: 4 år 10 månader sedan by Amandara.
Mer
4 år 10 månader sedan #1149674 av 1Dave
Svar från 1Dave i ämnet Finns det psykoser
Jo samma här Cosmos. Iof har väl psykosen varit ett uppvaknande på vissa plan.

/Dave
Mer
4 år 10 månader sedan #1149675 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet Finns det psykoser
Man blir värdelös för världen. Man behöver någon som bygger upp ens självförtroende och gör att man har existensberättigande. En tärande börda för samhället...
Mer
4 år 10 månader sedan #1149680 av björk
Svar från björk i ämnet Finns det psykoser
Jag krälade på golvet på avd 88 i psykos eufori.

Det är sånt som händer.
Man kan även va grovt psykotisk då.

Man är ej eller man har ej TEX psykos som man säger jag fick en släng ///psykos som förkylning.

De blir oangenämt för vissa andra. Tex att flytta hemifrån i 16 års ålder är inte de ett bevis.

Man blir eller man känner sig hånad av viss dagtidens verbala utsvävningar som bara verkar nonsens rätt o slätt känner man sig kränkt efter det man genomlevt och så talar de om de talar i liknelser som en släng av något som en förkylning. Det ses som ett practical joke... Det är som Recard är ett av tio medans jag är 10/10....

Häver de sej så är tänker jag inte va sämre
Mer
4 år 10 månader sedan #1149681 av Geta
Svar från Geta i ämnet Finns det psykoser
Amandara, får du inte bekräftelse, när du har dina Peer-föreläsningar. Tycker du inte att det är värdefullt att du kan dela med dig av dina erfarenheter.
Mer
4 år 10 månader sedan - 4 år 10 månader sedan #1149686 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet Finns det psykoser
Nej

Det är de konstgjorda som måste blåsa upp mig så jag får ett självförtroende. Och blir en blåsa. Nu ska jag sova. Bort min verbala ångest.
Last edit: 4 år 10 månader sedan by Admin1.