Hur lång var er längsta psykos?

Omröstning: Hur lång var er längsta psykos?

1 månad
4 20%
1-3 månader
3 15%
4-6 månader
5 25%
7-12 månader
2 10%
> 1 år
6 30%
Totalt antal röstare: 20
Endast registrerade användare kan delta i denna omröstning
Mer
4 år 10 månader sedan #1153218 av Kattis35
Flera månader varade min längsta psykos... kanske mellan 3-6 månader tror jag. Osäker....
Mer
4 år 10 månader sedan #1153281 av Cosmos

Fantasio skrev: Jag vet inte, jag. Kan den vara konstant, aldrig gå över?


Det är min erfarenhet också. Den gamla världen kom aldrig tillbaka.
Mer
4 år 10 månader sedan #1153372 av Nissegossen

IngeF skrev: At folk dør på sykehus kommer at alvorlig syke samles der. Det er tryggest å være der om man er alvorlig syke, Nissegossen. Selvmord på mentalsykehus er nok også mye sjeldnere enn hjemme, men disse rapporteres mye oftere i media.


Inlagd för psykos, jag låg ensam på det rummet, tog min livrem satte fast livremmen i fönstret, remmen gick av pga att den inte tålde min vikt. Stod med bägge delarna i händerna och en manlig sköterska kom in och sade, vad håller du på med? därefter i en vecka fick jag en som följde med mig och såg allt jag gjorde, fick inte gå på toa och stänga dörren.

Sensmoral jag har numera livremmar som håller

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
4 år 10 månader sedan #1153428 av Admin1
Vid Aspergers kan stress utlösa psykoser t.ex pga bussresa, men så fort stressen upphör försvinner psykosen.
Mer
4 år 10 månader sedan #1154560 av 1Dave
Blev vårdad rätt fort första psykosen.

/Dave
Mer
4 år 10 månader sedan #1154584 av Pg
Min psykos kom smygande men blev värre och värre på slutet. Till slut hörde jag fåglar prata med mig. Men antipsykotikan fungerade som tur var.