Hur lång var er längsta psykos?

Omröstning: Hur lång var er längsta psykos?

1 månad
4 20%
1-3 månader
3 15%
4-6 månader
5 25%
7-12 månader
2 10%
> 1 år
6 30%
Totalt antal röstare: 20
Endast registrerade användare kan delta i denna omröstning
Mer
4 år 9 månader sedan #1164027 av Miika
Några veckor eller månader
Mer
4 år 9 månader sedan #1164322 av Admin1
En psykos borde max vara i 6 veckor för det är då antipsykotikan ger maximal effekt.
Mer
4 år 9 månader sedan #1165956 av Rrusheflower
Ibland mår jag psykiskt dåligt att jag vill bara skrika. Jag tror att det är psykos. Men om det är som Admin beskriver det då har jag det varje dag.
Mer
4 år 9 månader sedan - 4 år 9 månader sedan #1165994 av Nissegossen

Admin1 skrev: En psykos borde max vara i 6 veckor för det är då antipsykotikan ger maximal effekt.


Det är nästan så att jag opponerar mig, då jag har klara symptom kvar på så kallat psykos då jag hör röster varje dag.

Jag får kalla mig rösthörare och det jag har kallar jag icke sjukt utan kontakt med ande varelser eller Guds helig ande och den hörnstenen som uppbyggningsmännen förkastade har blivit en hörnsten Vilket ger trådlös ledning från dem som är inom den sfär jag rör mig i.

I en religiös betraktelse är jag inte sjuk men förstår att inte alla tycker som jag och därför felaktigt kallar det vi har för sjukdom.

Men fortsätt studera så kanske ni tror på vad jag skriver här, då ger ni mig rätt.

Men kom ihåg vad som står på varje korsning av järnvägen "livsfarlig Ledning"

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 4 år 9 månader sedan by Nissegossen.
Mer
4 år 9 månader sedan #1166142 av Admin1
Du kanske får dålig effekt av antipsykotikan, Nisse. Zyprexa, Risperdal och Clozapine är starkare ån Trilafon.
Mer
4 år 9 månader sedan - 4 år 9 månader sedan #1166148 av Nissegossen
Vill inte byta medicin, den jag har vet jag hur den verkar på mig och den håller mig utanför sjukhus, dumt att gå ifrån ett vinnande koncept.

Jag betraktar detta som icke sjukligt även om jag förstår att andra inte tycker det. Det är lite som att stränga av Gud, det går inte

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 4 år 9 månader sedan by Admin1.