På vilket sätt är psykos "värsta skräcken"

Mer
4 år 11 månader sedan - 4 år 11 månader sedan #1155283 av Lelle
På vilket sätt är psykos "värsta skräcken"?.

Jag tyckte om att gå med övre makter. Att gå med överhöghet var något jag tyckte var bekvämt! Jag såg dom då som mina enda vänner och jag gjorde ett dokument i datorn som handlade om att vi skulle ledas till odödlighet! Jag hoppades på att det för alltid skulle vara vi! En oändligt lång relation mellan mig och övre makten! Det var inte alls någon skräck i det!
Last edit: 4 år 11 månader sedan by Admin1.
Mer
4 år 11 månader sedan #1155284 av Geta
Det finns en del personer som inte upplever sina psykoser som skräckfyllda. Jag hör inte dit.
Mer
4 år 11 månader sedan #1155292 av Cosmos

hkboj skrev: På vilket sätt är psykos "värsta skräcken"?.

Jag tyckte om att gå med övre makter. Att gå med överhöghet var något jag tyckte var bekvämt! Jag såg dom då som mina enda vänner och jag gjorde ett dokument i datorn som handlade om att vi skulle ledas till odödlighet! Jag hoppades på att det för alltid skulle vara vi! En oändligt lång relation mellan mig och övre makten! Det var inte alls någon skräck i det!


Tja, upplever man det så, varför klaga? Kanske omgivningen lider i alla fall. Jag har haft ett riktigt helvete och vill aldrig vara med om det igen.
Mer
4 år 11 månader sedan #1155295 av memphis
Jag känner igen mig. Jag har haft psykos som varit eufori. Det var den första gången. Sen har det varit eufori blandat med skräck resten av gångerna.
Mer
4 år 11 månader sedan - 4 år 11 månader sedan #1155325 av Lelle
Min första psykos var jätte vacker, det var inte skräck en endaste gång. Om vaknätterna skrev jag vackra texter och lyssnade på vacker musik som fick mig till tårar. Jag hade känslor! Jag hade många vackra vaknätter.
Last edit: 4 år 11 månader sedan by Lelle.
Mer
4 år 11 månader sedan #1155332 av idefix
Min psykos var skräckinjagande. Var helt övertygad om att jag skulle döden dö på allehanda smärtsamma sätt.