Att bli av med sin Schizofreni diagnos

Mer
4 år 10 månader sedan #1160398 av Nissegossen
Ja, det blir nog till livets slut för mig, ty symptom finns där, men jag är inte lättskrämd så jag tar det med ro.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
4 år 10 månader sedan #1160536 av Admin1
Du blir dock ganska uppjagad av hackarna, Nissegossen.
Mer
4 år 10 månader sedan #1160575 av MsTibbs
Jag har asperger. Socialt ufo yes! Men nu när jag är ordförande på jobbet tror folk att min sociala klumpighet och ångest försvunnit?
Mer
4 år 10 månader sedan - 4 år 10 månader sedan #1160578 av Zoidar

Admin1 skrev: Det tar tid att bli friskförklarad. Med en psykos enbart krävs inga symptom i 2 år innan antipsykotikan kan avbrytas. Sedan inga psykossymptom i 2 år. Då kan man bli friskförklarad. Med mer än en psykos krävs 5 år av symptomfrihet innan medicinering kan avbrytas. Återhämtning är vanligare och 60 % är det i 60 års åldern. Återhämtning innebär nästan frisk, men man måste fortsätta med antipsykotikan.


Bra info Admin :tummenupp

Anchored in Christ ✟

Last edit: 4 år 10 månader sedan by Zoidar.
Mer
4 år 10 månader sedan #1160628 av Nissegossen

Admin1 skrev: Du blir dock ganska uppjagad av hackarna, Nissegossen.


Eftersom hackaren inte bara ande utan också kött och blod han är real men inte de varelser som försökte skrämma mig i rummet på Sahlgrenska en natt förra året. Jag tror att de flesta rusat ut i panik därifrån, men jag är långt ifrån lättskrämd. Hackern på mina internet datorer även min mobil är jag stört arg på och jag får för att freda mig polisanmäla honom.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
4 år 10 månader sedan #1160629 av Lelle
Jag fick aldrig diagnosen Schizofreni. i mina papper och journal står det ospecificerad psykos.