Kan jag äta benzo om jag är psykotisk

Mer
4 år 9 månader sedan #1164270 av Melkersten
Kan jag äta benzo om jag är psykotisk bara undrar har hört att man inte kan det
Mer
4 år 9 månader sedan #1164271 av Geta
Hur vet du att du är psykotisk? Det brukar man inte veta.
Mer
4 år 9 månader sedan #1164272 av Fantasio
Ja, det går bra.
Mer
4 år 9 månader sedan #1164280 av Cosmos
Kan inte se varför man inte kan ta benzo när man är psykotisk. Fast Geta har rätt: Hur vet du att du är psykotisk?
Mer
4 år 9 månader sedan #1164372 av Melkersten
För jag har sjukdoms insikt har vart psykotisk länge och får vis hjälp med det eller som läkarn säger så är röst hallucinationer
Mer
4 år 9 månader sedan - 4 år 9 månader sedan #1164445 av Nissegossen
Blanda aldrig benzo och alkohol, bara benzo har hög dödlighet ingen av dem jag lärde känna genom psykiatrin på Lillhagens sjukhus när sjukhuset fanns vet jag ingen som lever idag.

En anhörig till en kvinna med psykossjukdom sade till mig, att det kan gå bra att blanda med alkohol i flera år, men vid en viss nivå i blodet, den behöver inte vara hög åttafaldigas berusningseffekten momentant och det pallar inte pumpen för, du dör och får en lapp runt stortån på bårhuset med texten valiumintoxikation. Valium då det är äldsta medicinen Jag skickar denna att läsa och begrunda
www.viska.se/kunena/om-lkemedel/834-rohypnol?start=0

Får säga välkommen till viska och om du bor i Göteborg kan vi träffas antingen hemma hos mig eller nere på stan

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 4 år 9 månader sedan by Admin1.