Vad har ni gjort för dumt/knäppt när ni varit psykotiska?

Mer
4 år 8 månader sedan #1164565 av Skellington
Med viskas alla erfarenhet skulle vi kunna publicera en antologi med en novell var :)
Mer
4 år 8 månader sedan #1164566 av MsTibbs
Jag har snattat skarp miltärammunition, till ak-5, för att skjuta ett specifikt befäl som jag trodde jobbade för judiska hemliga makten för att infiltrera svenska försvaret. Ren tur att en fänrik höll huvudet kallt när jag kom mot dem med det skarpladdade automatvapnet.

Sen var jag psykotisk på slutövningen. Tydligen pratade jag om kameler, hoppa fallskärm från flygplan och spana från ”kullar” jag såg i platta Skåne... jag fick tältarest.
Mer
4 år 8 månader sedan #1164567 av Geta
Har du fortfarande kontakt med polisen som du hade som kontaktperson, MsTibbs?
Mer
4 år 8 månader sedan #1164571 av Modesty

MsTibbs skrev: Jag har snattat skarp miltärammunition, till ak-5, för att skjuta ett specifikt befäl som jag trodde jobbade för judiska hemliga makten för att infiltrera svenska försvaret. Ren tur att en fänrik höll huvudet kallt när jag kom mot dem med det skarpladdade automatvapnet.

Sen var jag psykotisk på slutövningen. Tydligen pratade jag om kameler, hoppa fallskärm från flygplan och spana från ”kullar” jag såg i platta Skåne... jag fick tältarest.


Oj, ja, det var en historia må jag säga. Mår du dåligt över det eller har du förlåtit dig själv?
Mer
4 år 8 månader sedan #1164574 av MsTibbs
Geta

Jag har kontakt med polisen, som nu är pensionerad sen länge. Träffade honom 2002 första gången tror jag.

Modesty

Jag har befallande röster ibland än i dag, så över om mitt hjärta är soldat, så är det nog bra att jag inte har en egen bössa hemma, som jag ju hade i Hemvärnet. Det jag gjorde var ju för det godas skull. Fick senare reda på att befälet inte ens var jude. Men han hade en sån näsa.
Mer
4 år 8 månader sedan #1164579 av Modesty

MsTibbs skrev: Geta

Jag har kontakt med polisen, som nu är pensionerad sen länge. Träffade honom 2002 första gången tror jag.

Modesty

Jag har befallande röster ibland än i dag, så över om mitt hjärta är soldat, så är det nog bra att jag inte har en egen bössa hemma, som jag ju hade i Hemvärnet. Det jag gjorde var ju för det godas skull. Fick senare reda på att befälet inte ens var jude. Men han hade en sån näsa.

Men hur lyckades de övertyga dig om att lägga ner vapnet?