Tid utan medicin innan sjuk?

  • ingrid64marie
  • Besökare
  • Besökare
4 år 9 månader sedan #1166003 av ingrid64marie
Svar från ingrid64marie i ämnet Tid utan medicin innan sjuk?
När jag slutat med medicinerna är det inte för att jag känner att jag mår bra utan för att jag inte mått bra på den medicin jag tagit, men det jag upptäckt nu sedan jag fick xeplion insatt är att röstbruset upphört jag var så van vid att det kom och gick att jag inte insåg att det var röstbrus utan bruset var verklighet, men nu efter att det upphört vet jag att det var röstbrus med röstbrus menar jag återkommande röster som hackar ner på mig, vet saker som bara jag kan veta så du tror att du är övervakad. Så denna gången att jag slutade med medicinen ledde till något bra i slutändan.
Mer
4 år 9 månader sedan #1166033 av Vierja
Svar från Vierja i ämnet Tid utan medicin innan sjuk?
Runt en vecka, varje gång. Försökt sluta flera gånger.
Mer
4 år 9 månader sedan #1166061 av Cosmos
Svar från Cosmos i ämnet Tid utan medicin innan sjuk?
Försökt att sluta två ggr. Det har gått en månad sedan har jag blivit "anfallen". Smekmånad kallas det har jag hört.
Mer
4 år 9 månader sedan #1166065 av Zoidar
Svar från Zoidar i ämnet Tid utan medicin innan sjuk?
Jag har slutat en gång helt och då tog det 10 månader innan jag fick ny psykos och hamnade på akuten. Jag hade lite små känningar tidigare, men förstod inte att det var psykoskänningar.

Anchored in Christ ✟

Mer
4 år 9 månader sedan #1166107 av MsTibbs
Ah! Dopaminrekyl! Är det därför det tar så kort tid, när jag tvärslutar med medicin! :)
Mer
4 år 9 månader sedan #1166145 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Tid utan medicin innan sjuk?
Det varierar mellan individer oftast inom 1-2 månader, men för en liten andel kan det dröja 1-2 år. Psykosen kommer snabbare för Seroquel och Clozapine.