Någon mera än mig som blivit flyttad till annan värld under pågående psykos?

Mer
4 år 8 månader sedan - 4 år 8 månader sedan #1166558 av Lelle
När vi var på hamnkrogen tidigare den dagen (kl 19.04 den 11 september 2016 togs bilden):

300


Därefter åkte vi vid solnedgången och vi kom hem kl 19.55. Sedan gick jag och lade mig i sängen från kl 20.05 (cirka). Jag tänkte ha vaknatt. Jag låg i sängen och vaggade utan musik på eller att ha en dator. Därför kändes tiden väldigt lång när jag inte hade någon musik att lyssna på. Efter 3 timmar och 22 minuter kl 23:27 sent på kvällen den 11 september 2016 blev jag omedelbart flyttad till en annan värld. En ganska lik värld men som har flera vissa skillnader - och det märktes redan på inredningen kan jag säga. DESSA SKILLNADER VAR DET SOM KOM BLAND ANNAT:

300


300


300


Dom fanns alla i tidigt stadium när jag var väldigt liten. Men alla dessa togs bort redan efter några få år. Och i nära 20 år fanns dom aldrig i vårat hus. Jag blev flyttad till en annan värld där dom hade fått vara kvar alltid. Från och med 11 september 2016 klockan 23.27 var dom alla igen. Det var 3 timmar och 22 minuter efter det att jag började ligga i sängen den kvällen.
Last edit: 4 år 8 månader sedan by Lelle.
Mer
4 år 8 månader sedan #1166559 av memphis
Ja. Jag har liknande upplevelser att vara i en parallell värld.
Mer
4 år 8 månader sedan - 4 år 8 månader sedan #1166562 av Lelle
Efter att jag blivit flyttad återstod det endast 33 minuter av den dagen. Från klockan cirka 1.00 på natten då det var början av dagen 12 september tog jag en rundtur i huset. Klockan cirka 4.00 var jag fortfarande vaken och det blev ingen sömn den natten

memphis skrev: Ja. Jag har liknande upplevelser att vara i en parallell värld.

Ja, jag har för mig att du berättade om en kopp som var trasig men som sedan som ren magi var hel igen plötsligt. Och det var samma kopp!
Last edit: 4 år 8 månader sedan by Admin1.
Mer
4 år 8 månader sedan #1166563 av memphis
Mer
4 år 8 månader sedan - 4 år 8 månader sedan #1166578 av Lelle
Men det låg något fint i det som hände mig. Dom där klockorna som hänger tillexempel - när jag var liten och skulle sova så bar pappa mig mot rummet och jag ringde varje kväll på dom klockorna. Strök mina små händer längs klockorna.
Last edit: 4 år 8 månader sedan by Lelle.
Mer
4 år 8 månader sedan - 4 år 8 månader sedan #1166597 av Nissegossen
Har varit med om liknande och det mycket tidigare än ni andra. Det räcker så. Men det har hänt flera ggr och sedan har jag sett ett och annat komma tillbaka, men inte allt. Gud är god han låter det vara nästan likadant ut från en planet till annan, men inte allt

Jag har bott här nu i 28 år, sedan min förra adress samt första gången jag såg det var i min första lägenhet där jag bodde i 16 år och i andra lägenheten bodde jag i 9 år. Redan i min första lägenhet hade jag ett Höganäskrus, över natten så hade det ändrats där stod synligt i mitt köksfönster och över natten hade det kommit ett mindre Raus krus.
Jag har inget kvar av det.

Däremot mot har jag kvar porslin, tallrik mugg och barnbestick som jag fick att äta på, det har också ändrats

Som jag tidigare har skrivit om går jag med min ande från kropp till kropp i själen på mig vilket innebär från planet till planet tills jag kommer dit vart Gud vill ha oss.

Ta inte livet av er, de av er som tar livet av sig, stoppar effektivt andra i er själ som skulle kunna ha nytta av er kropp, men eftersom den kroppen inte har liv i sig kanske ni inte kan bli upptagen inte heller komma dit ni var menat att komma.

När propparna går i skallen på er, då har någon tagit livet av sig i er själ. Det hörs tydligt

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 4 år 8 månader sedan by Admin1.