Jag kommer aldrig få reda på vilken tidpunkt det inträffade!

Mer
4 år 9 månader sedan - 4 år 9 månader sedan #1167505 av Lelle
När dessa skillnader kom under vaknatt:
300


300


300


Jag vet inte under vilken tidpunkt det var för jag missade klockan och blev när det hände så extremt fokuserad på de nya skillnaderna såsom högtalarna i taket, ringklockorna och tavlan etc.

Vi kom hem från hamnkrogen cirka kl 19:55. Från ungefär kl 20:05 lade jag mig i sängen och hade ingen musik på eller dator. Och då kan tiden kännas längre.

i den senaste psykosen förra sommaren den 11 juli när det kändes om att övre makter styrde mig skrev jag på en papperslapp "12 september kl 2.32". Att det ska varit tiden då jag blev flyttad till en annan värld. Eftersom jag låg i sängen utan musik kändes tiden längre att uppleva. Kan jag verkligen väntat över 12-slaget så pass länge? Jag började ju ligga i sängen kl 20:05. Ska jag legat där i sängen utan musik i över 6 timmar? Det låter som en evighet - väldigt lång tid låter det som.

Tiden jag angivit som var att det skulle hänt kl 23:27 var emellertid endast en uppskattning. Det ska då gått 3 timmar och 22 minuter från det att jag låg i sängen , och det är 202 minuter - den tiden är lika lång som långfilmen sagan om konungens återkomst. Som att man skulle sett igenom hela den filmen.

Jag minns åtminstone när jag flyttades till en annan värld att det kändes som ett tag sedan föräldrarna gick och la sig. Mina föräldrar går och lägger sig vid 22. Om jag blev flyttad kl 23:27 ska 87 minuter gått från det att föräldrarna gått och lagt sig. 87 minuter är ungefär lika lång tid som en hel Beck film. Som att en hel beck film hunnit gå.

Det kan varit kl 23.27 men jag är inte alls helt säker - det kan kanske kanske varit så sent som kl 2.32 på natten också. Men jag tycker 6 timmar och 27 minuter låter som väldigt lång tid att ligga i sängen - dessutom när jag låg i sängen utan musik - det måste känts som en evighet. Jag minns dock att jag hade legat lång tid i sängen och det kändes som ett tag sedan föräldrarna gått och lagt sig. Men frågan återstår om det hände när det fortfarande var 11 september eller om det var i 12 september - kan jag tyvärr ej besvara. Jag vet inte. Men jag minns att jag vid 4.30-tiden på morgonen , efter att haft en rundtur i huset innan hade känts som att högtalarna i taket varit där ett tag. Vid 4.30 tiden alltså så kändes det som att jag haft högtalarna i taket ganska länge ändå och klockan 2.32 på natten är ju bara 1 timme och 58 minuter före. Det kändes som att högtalarna i taket hade varit där längre tid vid kl 4.30.

Men jag får ge mig.
Jag kommer aldrig kunna få reda på vilken tidpunkt det var då jag blev flyttad till den andra världen...
Last edit: 4 år 9 månader sedan by Lelle.
Mer
4 år 9 månader sedan #1167508 av Amandara
På samma sätt som skyddsängeln kunde teleporteras till mig...hans energier och medvetande...på samma sätt kunde mina energier och medvetande teleporteras till ett utsatt barn. Det var ett sjukt jobbigt om än djupt meningsfullt arbete som tog sjukt på krafterna. Som tur är vet jag att inget av det hände utan var i min fantasi.
Mer
4 år 9 månader sedan #1167729 av Admin1
Det var en psykos som förändrade din verklighetsbild. För att kunna återhämta sig måste man förstå att psykoser är overkliga. Annars fortsätter man leva i psykos.