Kan inte känna mig lugn

Mer
4 år 8 månader sedan #1171483 av Melody
Svar från Melody i ämnet Kan inte känna mig lugn
Tack för svaren Raino2 och Skellington, uppskattar er hjälp.

Admin, jag har 400mg injektion varje månad, de kan ej sänka den har de sagt... Kanske får jag pröva Rxulti i framtiden, hoppas på det! Tills dess är jag en nervig och dåsig jäkel pga all lugnande :(
Mer
4 år 8 månader sedan #1171485 av Geta
Svar från Geta i ämnet Kan inte känna mig lugn
Problemet är att man måste ha så hög dos av antipsykotika i början av sin psykoskarriär. Läkarna vågar inte sänka den. Vid lägre dos är biverkningarna inte så märkbara.
Mer
4 år 8 månader sedan #1171591 av Melody
Svar från Melody i ämnet Kan inte känna mig lugn

RainNo2 skrev: Akineton är det enda som kan lugna ned sig likaså Sobril. Jag lyssnade på min läkare och testade akineton och fick mitt liv tillbaka för biverkningar försvann. Du kan fråga om du kan möjligtvis sänka nuvarande och komplettera med abilify!

På vilket sätt hjälper akineton? Trodde det bara var mot skakningar?
Mer
4 år 8 månader sedan - 4 år 8 månader sedan #1171592 av Skellington
Det börjar komma individanpassade doser på förslag, det är absurt att en tjej på 50 kilo får samma dos som en kille på 80 kilo. Bara för att det är rutin.

Vår, Akineton är muskelavspännande, det ger dig en skön känsla i kroppen, muskelavslappnande. Eftersom antipsykotika oftast stressar kroppen. Fråga om Akineton.
Last edit: 4 år 8 månader sedan by Admin1.
Mer
4 år 8 månader sedan #1171600 av Melody
Svar från Melody i ämnet Kan inte känna mig lugn
Tack Skellington! Skön känsla är just vad jag efterfrågar.
  • RainNo2
  • Besökare
  • Besökare
4 år 8 månader sedan - 4 år 8 månader sedan #1171612 av RainNo2
Svar från RainNo2 i ämnet Kan inte känna mig lugn
Vår läkare säger det är mot fysiska biverkningar, men jag är övertygad att man även får psykiska biverkningar.Vilket akineton hjälper emot, både emot fysiska och psykiska biverkningar. Det sitter ihop. Det ger en skön känsla och man kan slappna av precis som skellington nämner. Så testa absolut akineton.
Last edit: 4 år 8 månader sedan by RainNo2.