Varför övervakar poliser schizofrena?

  • ingrid64marie
  • Besökare
  • Besökare
4 år 8 månader sedan #1172541 av ingrid64marie
Svar från ingrid64marie i ämnet Varför övervakar poliser schizofrena?
Det är paranoida tankar, det är nog polisens minsta prioritet att övervaka schizofrena, polisen har när jag blivit LPT hämtad varit trevliga och bra att prata med.
Mer
4 år 8 månader sedan #1172565 av Nissegossen
på den tiden jag blev inlagd pga en galopperande psykos sov man den natten på intaget. Dagen efter hamnade man på psykos avd en delad avd öppet hela, men de låste dörren emellan den avbalkningen kallades för stormen och rum 13, var bältes rummet, de andra var vanliga rum.
på morgonen öppnade man upp och då direkt frukost

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
4 år 8 månader sedan #1172584 av Admin1
Vid vissa typer av brott, så letar nog de efter psykiskt sjuka i omgivningen, men det är säkert ovanligt. Har man begått brott finns man nog med i polisens spaningsregister och de kollar en där.
Mer
4 år 8 månader sedan #1172587 av MsTibbs
Jag är modern! :)
Original är komplimang!!!
Mer
4 år 8 månader sedan #1172595 av Geta
Ja, vill inte ungdomar vara annorlunda. Som schizofren får man det annorlunda på köpet utan att anstränga sig.
Mer
4 år 8 månader sedan - 4 år 8 månader sedan #1172604 av Nissegossen
Orignal Odner var en fabrik som tillverkade mekaniska eldrivna räkne maskiner i
Gamlestan här i stan stora tunga de förmådde sig inte med digital teknik och gick i putten. Det var alltså ett original, nu borta med röd och svart färg

Min chef på Pripps hade en variant av räknare inte eldriven en modell den
fashionerade mig då inställningar gjordes för hand och förstå varför det kallades för räknesnurra då man snurrade runt med en vev för att få resultatet

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 4 år 8 månader sedan by Nissegossen.