Varför övervakar poliser schizofrena?

Mer
5 år 8 månader sedan #1071541 av Nissegossen
Jag har också stort förtroende för polisen, gör man som de säger och inte nekar dem på något sett, behandlade mig alltid på ett bra sett. Bråkar man blir man ett problem på jobbet för en. Om du inte gör motstånd behandlar de än väl

Är du ett problem på jobbet, ja då får du själv svåra problem på det att de tar ner än direkt och då är de inte snälla de tar ned dig och då kan jag säga att då får du stryk, med mer våld som en markering bråka inte med oss.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
5 år 8 månader sedan #1071561 av Admin1
Det finns 40000 personer med schizofreni i Sverige mot 30000 poliser, så det finns inte resurser att övervaka alla. De klarar inte av heller att övervaka kriminella gängen som skjuter varandra.
Mer
5 år 8 månader sedan - 5 år 8 månader sedan #1071608 av Nissegossen
Det måste vara ett straffvärde enligt lagen på 2 års fängelse på det
straffskalan innan de överhuvudtaget intresserar sig för att göra en buggning av dig i lägenheten, har du ett rent samvete låt dem hålla på, för att då vet du att det rinner ut i sanden för att då hittar de inget på dig. då skall mycket till innan de gör något mera

Jag har själv varit ute för buggning och jag vet det, men andra här tror mig inte.
Det är inget konstigt, jag har aldrig varit anklagad för något brott. då har de inget att anklaga för och då går du fri. Jag är nästan glad för det. Det bevisar bara att polisen gör sitt jobb. Det för att andra kanske inte skall vara ute nä.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 5 år 8 månader sedan by Nissegossen.
Mer
5 år 8 månader sedan #1071669 av Carmen Al Kebab

Admin1 skrev: Det finns 40000 personer med schizofreni i Sverige mot 30000 poliser, så det finns inte resurser att övervaka alla. De klarar inte av heller att övervaka kriminella gängen som skjuter varandra.

Prioriteringar.
Mer
5 år 8 månader sedan #1071677 av Geta
De flesta med schizofreni är laglydiga. Vi är ofta skiträdda.
Mer
5 år 8 månader sedan #1071681 av Nissegossen
Geta, jag har lärt mig att inte vara rädd! Jag tar det som kommer med öppna ögon, att inte vara rädd löser många problem, det som kommer i framtiden vet jag ingenting om men i det har jag som det står i Bibeln att Räddhåga finns icke i Gud, när man följer det är man aldrig rädd för vem kan skada själen? kroppen, den är förgänglig men den som är av Gud kan inte förstöras och man kan inte förstöra själen om den inte först fått det som gör det möjligt Där står jag och tar fajten när den kommer

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum