Att framkalla en städpsykos?

Mer
4 år 8 månader sedan - 4 år 8 månader sedan #1174106 av Richard
Jag har 2 ggr fått psykoser som gör att jag måste städa i lägenheten.

Nu måste jag framkalla en sådan för att städa badrummet. Jag städar normalt alltid toaletten o sköter katternas låda. Men det är ändå så jävla stökigt i badrummet... Någon som har recept på hur man kan framkalla en städpsykos?
Last edit: 4 år 8 månader sedan by Richard.
Mer
4 år 8 månader sedan - 4 år 8 månader sedan #1174278 av Modesty
Jag har tips på manisk psykos.
Oklart om du kommer att städa
Eller inte. Receptet är stressa mycket. Ta dig an känslomässigt betungande uppgifter på ett felaktigt sätt under lång tid.
Last edit: 4 år 8 månader sedan by Modesty.
Mer
4 år 8 månader sedan - 4 år 8 månader sedan #1174304 av Nissegossen
Hos mig en förmåga jag inte har längre.

Samt att det är lättare att städa hos andra. Du får prata med dina vänner, ett antal inte för många ämnet städning hemma hos sig själv, då riskerar det att bli nedlagd. Iden är den vi är flera, vi städar åt dig det går fort om vi är en del och var och en jobbar hos dig, då går det snabbt, sedan en annan av samma personer och den som får städat lagar mat köper några bärs och har trevligt efteråt. pekar med hela handen efteråt

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 4 år 8 månader sedan by Admin1.
Mer
4 år 8 månader sedan #1174315 av Admin1
Säg till boendestödet att badrummet behöver städas.
Mer
4 år 8 månader sedan #1174322 av Nissegossen
RUT avdrag går också att göra

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
4 år 8 månader sedan - 4 år 8 månader sedan #1174338 av memphis
Ta fram städgrejerna och bestäm ett litet delmål. Kanske att du ska torka rent tvättstället. Sen brukar det bli att man städar lite mer än så när man kommer igång. Länge sen jag hada nån städmani själv också. Jag brukar göra små delmål

En sak jag har slutat göra är att torka golven. Tycker det räcker med att dammsuga. Men i badrummet torkar jag ibland av golvet med babyservetter.
Last edit: 4 år 8 månader sedan by Admin1.