Djupare ned i joxet?

Mer
4 år 6 månader sedan #1187803 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Djupare ned i joxet?
Om man väljer fel, så hade döden varit nästa för mig

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
4 år 6 månader sedan #1188214 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Djupare ned i joxet?
Vad menar du med det?
Mer
4 år 6 månader sedan #1188243 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Djupare ned i joxet?
Om jag gjort annorlunda än bevara mig vid liv, hade i nästa steg varit en säker död, tror du att man får mardrömmar av det. Samt att jag gjort saker där jag kunde dött. Fråga mig inte fler gånger om det, jag upplever det i nuet. Fatta!

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
4 år 6 månader sedan #1188439 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Djupare ned i joxet?
Dina mardrömmar handlar alltså om dödliga risker du själv tagit. En slags rädsla i efterhand.
Mer
4 år 6 månader sedan #1188501 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Djupare ned i joxet?

Admin1 skrev: Dina mardrömmar handlar alltså om dödliga risker du själv tagit. En slags rädsla i efterhand.


Jag har redan besvarat och undanbett mig fler kommentarer, respektera!

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
4 år 6 månader sedan #1188534 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Djupare ned i joxet?


Det gäller att våga kasta sig ut i det okända! Om man har otur kanske kanske ingen fångar upp en, men då har man gjort ett försök i alla fall!

Nisse, jag menar väl i detta fallet! Jag menar inte att påminna dig, men för många är det en kamp på liv och död när man upptäcker att inget är som det borde vara, och då sjunker man djupare ned, men man brukar kunna återhämta sig så småningom.

Vars är världen på väg?