Åka bort till ex. Städer..

Mer
4 år 6 månader sedan #1184131 av Kattis35
Har alltid tyckt det är roligt att gå på affärer. Redan innan jag blev sjuk men nu på sista åren efter psykosen som jag hade känner jag att det är roligt men hinner knappt in i en affär förrän jag blir oerhört trött i huvudet bla. Känns ungefär som Hjärntrötthet....

Hur upplever ni att hänga i städer. Känner ni på samma vis?

Drömmer om att åka utomlands men vet inte.riktigt om jag skulle klara av det, men något jag tror jag spara till :)

Kram på er alla!
Mer
4 år 6 månader sedan #1184132 av Geta
Svar från Geta i ämnet Åka bort till ex. Städer..
Tycker inte heller om att gå i stora affärer. Inte heller på marknader. Är inte intresserad av att köpa. Har gjort min sista utlandsresa dessutom.
Mer
4 år 6 månader sedan #1184133 av zoegas
Svar från zoegas i ämnet Åka bort till ex. Städer..
Jag ska utomlands själv. Det var aldrig några problem när jag var yngre. Men efter sjukdomen fick jag ångest för allt. Rädd för att missa flyg och bli sjuk etc. Det blir en utmaning att resa. Ska till Tyskland om några dagar.

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Mer
4 år 6 månader sedan #1184135 av Loni
Svar från Loni i ämnet Åka bort till ex. Städer..
Man ska resa tillsammans med någon som är att van att resa, lixom en mentor. Det hade jag och jag behövde inte oroa mej för nånting. Vilket jag är evigt tacksam. Nästa gång åker jag nog till Cran Canaria eller Grekland. Det blir nog båda. Klassiska semesterpaket är lättare. Men tråkigt.
Mer
4 år 6 månader sedan #1184177 av Klanggedin
Jag åker inte utomlands.. vet inte varför.. är väl rädd...
Mer
4 år 6 månader sedan #1184277 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Åka bort till ex. Städer..
Det är krävande för tankeverksamheten att handla. Det finns mycket att välja på. Det som möjligen kan förbättra din kognition är jogging, som har ganska bra effekt sedan blir man också mindre stresskänslig.
Läs detta:
www.viska.se/sjalvhjalp-2/sjalvhjalpsrad...ncentrationsfoermaga