Det är kanske omgivning som är sjuk och inte vi eller?

Mer
4 år 6 månader sedan #1187268 av Loni
Tänk om det är som i Trumans Show? Förr lobomerades vi schizofrena och ingen talade om vår sk sjukdom och rättigheter? Så tänk om dom har psykos och vi är friska dom har en masspsykos? Tänk om dom låter oss tro att vi är sjuka? Fastän vi inte är det?
  • PsychoWard
  • Besökare
  • Besökare
4 år 6 månader sedan - 4 år 6 månader sedan #1187270 av PsychoWard
de "professionella" har faktiskt skapat en diagnos efter den teve-showen. en.wikipedia.org/wiki/The_Truman_Show_delusion

och jag kan ju tipsa om att jag känt mig som i den filmen faktiskt. år 2013 - under sommaren, så var det som om alla människor bara spelade ett spel och att "alla visste" men inte sade något, för det var nedskrivna lagar som hindrade dem.

det blev lite lustigt när jag trodde mig fått i uppdrag från Gud att läsa mein kempf, och rymde från psyket för att låna boken på biblioteket men då jag trodde att "eftersom alla visste om mitt uppdrag så skulle någon stå i biblioteket och läåmna över boken till mig" så gick jag bara in och vände. och det var verkligen som om hela världen hörde när jag fick uppdraget!


och btw, så är Jesus Kristus Läkaren för de sjuka, inte de friska för de behöver ingen Läkare!
Last edit: 4 år 6 månader sedan by PsychoWard.
Mer
4 år 6 månader sedan #1187271 av Loni
Ja det är hemskt att inte få vara privat. En hemsk mardröm.
Mer
4 år 6 månader sedan #1187273 av Shadow
Så jävla less på folk som inte fattar nåt , dem frågar och undrar varför man inte kan jobba osv när det är så enkelt att man är sjuk eller att man måste ha rutiner för att fungera , det verkar som att det inte går in. Fattar inte varför dem inte förstår , dem blir bara irriterade , jävla fittor


Och så klagar dem på att man inte gör nått medans dem själva inte gör ett skit
Mer
4 år 6 månader sedan #1187313 av Admin1
Det är bättre om vi är sjuka för då kan vi bli friska.
Mer
4 år 6 månader sedan #1187698 av Loni
Ja man blir frisk efter en period med antipsykotiska men det är inte lätt livet är hårt.