Hur håller man sig bäst ifrån ett återfall?

Mer
4 år 5 månader sedan #1189102 av Loni
Fantasio finns det god och dyr champagne i sviten?

Klang jag menar inte det utan att människor får dela sina erfarenheter så det finns inget rätt eller fel svar.
Mer
4 år 5 månader sedan #1189111 av Nissegossen
Genom att ta sin medicin som ordinerats, injektioner är bäst, det håller en borta från inläggning, samt är man vaken en natt och man inte sover på dagen, går storlarmet i mig igång till natten tar jag mer medicin i pillerform utav det antipsykotika jag har, man kan fråga sin läkare om lov att höja dosen. Sedan drogar jag ned mig med icke beroende framkallande medicin, dvs inga benzo, de kommer inte in i min mun. Om jag inte somnar lika mycket till. Om det snackas så mycket i huvudet att jag ändå inte somnar, är det yttersta att ta på helst trådlösa hörlurar vrider på högsta volym och tyst i tanken sjunger med, det slår ut varenda röst u huvudet och med högsta volym och jag somnar och vaknar med musik på högsta volym och jag vaknar till en helt vanlig dag-

Det har hållit mig borta från inläggning sedan årsskiftet 1986-1987. Vilket troligtvis är längst för alla på viska

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer