Hur logisk är min psykos?

Mer
4 år 6 månader sedan #1190442 av Loni
Inom beloppet av ett halv år tror jag fem olika människor med ingen koppling till varandra förgiftar mej igenom min vattenflaska. Vilket jag alltid har med mej överallt så inbillar jag mej? Det har ingen logik va?
Mer
4 år 6 månader sedan #1190459 av Geta
Svar från Geta i ämnet Hur logisk är min psykos?
Särskilt som du verkar vara fullkomligt levande idag. Annars skulle du inte kunna skriva här.
Mer
4 år 6 månader sedan #1190461 av Loni
Svar från Loni i ämnet Hur logisk är min psykos?
Det är bara det jag spolar bort det förgiftade vattnet numera. Förut när jag drack vattnet efter haft det obevakad så jag vet inte. Så har det haft konstig smak.
  • PsychoWard
  • Besökare
  • Besökare
4 år 6 månader sedan - 4 år 6 månader sedan #1190466 av PsychoWard
Svar från PsychoWard i ämnet Hur logisk är min psykos?
om man misstänker att någon vill mörda en så är det bön som gäller.
det finns misstanke-andar, och det står om dem i den heliga bibeln. de kan vara från Gud, men det finns de som inte är rätt och mest sannolikt kommer från helvetet!

Herren Jesus Kristus lär hjälpa en, inte minst emot vanföreställningar!

kommer ihåg att jag hade en sån 2013 innan jag lades in, det var helt mörkt - inbillade mig att mina närmaste vänner hade gått ihop i en konspiration att våldta&mörda mig. det var som om "jag bara visste det" och jag blev skiträdd när det körde en bil nära mig och sprang hem. jag bad inte den kvällen, som Jesus Kristus uppmanade oss när vi gått in till våra kammare. och tokigheterna fortsatte den natten och även nästa dag, mycket allvarliga saker.
Last edit: 4 år 6 månader sedan by PsychoWard.
Mer
4 år 6 månader sedan #1190472 av Loni
Svar från Loni i ämnet Hur logisk är min psykos?
Fyfan vilket helvete! Ja det är hårt liv man lever när allting handlar om liv och död.
Mer
4 år 6 månader sedan #1190497 av Klanggedin
Ok.. Utifrån min verklighetsuppfattning så är det högst orimligt att tro att ens 1 person skulle förgifta ens vatten i vattenflaska!