Känner mig ostabil

Mer
4 år 6 månader sedan #1194752 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Känner mig ostabil

Geta skrev: Min mammas kusin som var ett Jehovas vittne, satt i fängelse för han vägrade värnplikten. Du kan skrämma dem med att du gjort lumpen, MsTibbs!


Lumpet trick

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
4 år 6 månader sedan #1194754 av IngeF
Svar från IngeF i ämnet Känner mig ostabil
Jeg vil ikke til hmmelen. Å prise herren til evig tid er ikke noe for meg.
Mer
4 år 6 månader sedan #1194759 av MsTibbs
Svar från MsTibbs i ämnet Känner mig ostabil
Om de har negro spirituals i himlen vore det skojigt! Men orgelpsalmer är tråkigt... för att inte tala om harpa!!! 8O
Mer
4 år 6 månader sedan #1194768 av Geta
Svar från Geta i ämnet Känner mig ostabil
Tycker om både orgel och harpa. Cittra går också bra.
Mer
4 år 6 månader sedan - 4 år 6 månader sedan #1194780 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Känner mig ostabil
Ja, ja, sitt och trängs...




Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 4 år 6 månader sedan by Admin1.
Mer
4 år 6 månader sedan #1194832 av Melody
Svar från Melody i ämnet Känner mig ostabil

mrsearlgray skrev: vet inte varför men de sensate veckorna så har jag fått så mycket mer ångest, och jag vet inte varför.
jag kan fortfarande inte släppa tanken att mina grannar är arga på mig och hatar mig. jag har börjat springa och kolla i nyckelhålet igen i rädsla för att grannarna ska knacka på. och jag vågar inte prata på balkongen bara så att jag inte ska göra så dom ogillar mig ännu mer.

jag fattar inte varför det blivit såhär, jag tar mina mediciner som jag ska, varför kan jag inte bara släppa tankarna! jag vill inte bli sjuk igen men samtidigt så känner jag igen den här känslan och det brukar vara början på något dåligt...

samtidigt så känns det inte som om det är tillräckligt för att behöva berätta för läkaren.
det är ju liksom inte full psykos.

helvete


Hej,

Kan det bero på att du går den nya kursen/konstskola? Finns det något som stressar dig just nu?

Hoppas det ordnar sig. Håller med memphis, kan vara bra åka bort lite och bryta cirkeln kanske, om du nu har möjlighet.