Hur orka kämpa?

  • PsychoWard
  • Besökare
  • Besökare
4 år 5 månader sedan - 4 år 5 månader sedan #1200132 av PsychoWard
Svar från PsychoWard i ämnet Hur orka kämpa?
det kommer skita sig med myndigheter, så mycket har jag förstått

regeringen är inte våra föräldrar, snarare tvärtom. det är viktigt att vi ber för dem för mycket pekar på att de har 'embraced the darkness"

kom in i matchen med Jesus Kristus. Han har lovat oss en fred som inte världen kan erbjuda. Han har gett sina Lärjungar full auktoritet mot de orena andarna. makt över fiendens hela vapenarsenal. omvänd er och bli döpta i Herrens Namn.
Last edit: 4 år 5 månader sedan by PsychoWard.
Mer
4 år 5 månader sedan #1200144 av memphis
Svar från memphis i ämnet Hur orka kämpa?
När jag ska göra något jobbigt tar jag det små steg i taget. Nu ska jag t ex tvätta i gemensamma tvättstugan. Då tänker jag bara på steg 1, att bära upp tvätten. Sen när det är gjort går jag vidare till steg 2. Att stoppa tvätten i maskinerna. Så gör jag bara så hela vägen, steg för steg, tills det är gjort. Små delmål är bra om man inte riktigt orkar.
Mer
4 år 5 månader sedan #1200148 av Clean
Svar från Clean i ämnet Hur orka kämpa?
Memphis hade ingen aning om att du har så jobbigt? Förlåt mej!!! Herregud va dum jag känner mej. Har varit där du är. Styrkekram
Mer
4 år 5 månader sedan #1200150 av memphis
Svar från memphis i ämnet Hur orka kämpa?
Tack AddictedWhore!
Mer
4 år 5 månader sedan - 4 år 5 månader sedan #1200195 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Hur orka kämpa?
Fantasio, nu när mörkret och kylan begär på din mottagning om extra D-vitamin antagligen lider du av för lite. D-vitamin får vi naturligt av solljus och i kosten av blodmat såsom lever och blodpudding, köp ungnötslever. Skär den i skivor längsmed ta vänd dem i ett ägg pensla på och vänd i mjöl smör i stekpannan men krydda medan du har dem i ägg mjöla dem efter stek dem lägg på en ansjovis citron och kapris på den Kapris i Kryddhyllan, eller i kyldisken hittar du den inte fråga personal om du inte hittar

D-vitamin brukar det vara brist för oss med psykossjukdomar. Försök få det utskrivet av läkare finns som piller eller som jag en vätska, en droppe per dag, det syntes ju knappt på skeden så jag begärde och fick piller istället

För att prata klarspråk, D-Vitamin höjer humöret varför du verkar behöver höja humöret

Servera med sås, ta i vatten men ta först en matsked mjöl blanda med kallt vatten men först efter du stekt leverbiffarna ta vatten i ste0kpannan kör runt med vispen lossa det i botten i med mjölblandningen. I det läget smaka av med tesked direkt i vasken ta och krydda samt rör ut soja och i med grädde, kryddor salt och peppar, sojan är salt i sig själv, När såsen smakar bra lägg i leverbiffarna låt koka på svag värme med lock i 5 minuter servera med kokt potatis och här råder jag lingonsylt till samt kokta gröna ärtor.

Lite överkurs är att sila såsen tillbaka i stekpannan efter att ha silat av

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 4 år 5 månader sedan by Admin1.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
4 år 5 månader sedan #1200213 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Hur orka kämpa?
Tack för tips, Nissegossen. Men blodpudding o lever äter jag inte. Som sagt, ska till Apoteket o kolla lite.