Efter en psykos

Mer
4 år 3 månader sedan #1209443 av Geta
Svar från Geta i ämnet Efter en psykos
Jag tycker också att det är jobbigt att umgås med folk. Är också helt däckad efteråt i flera dar.
Mer
4 år 3 månader sedan #1209450 av Hyperlotta
Svar från Hyperlotta i ämnet Efter en psykos
Och jodå, boendestöd finns.
Mer
4 år 3 månader sedan #1209475 av Recard2016
Svar från Recard2016 i ämnet Efter en psykos
Jag blir psykotisk på kvällarna typ var 3:e dag. Dagen efter e kanske lite av de kvar nån timme efter ja stiger upp men oftast inte. Det brukar försvinna me sömn. När jag e psykotisk blir ja väldigt tvångig o litar inte på nåt ja gör o har inget närminne, blir oftast rätt tyst me för ja får en miljon tankar i hjärnan som hjärnan säger att ja måste säga o ja litar inte på att nån av dom e min riktiga.
Mer
4 år 3 månader sedan #1209830 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Efter en psykos
Hyperlotta,
Hon som planerar gör nog det för att minimera stressen. Oväntade händelser är värsta stressen. troligen är hon extremt stresskänslig och försöker minska stressen med planering, För att minska stress kan hon motionera eller köra med avslappningsövningar 2 gånger per dag.
Mer
4 år 3 månader sedan #1209833 av björk
Svar från björk i ämnet Efter en psykos
När jag fick min nya dator.
Hos Recard var jag rädd att
stå utan
musik. Att allt skulle havereras
i ett brak. Inom en laddning.

Jag kan säga att detta kvadade en del

Det båda illa... Det fick bara inte hända och jag vänta längs laddning. Tror de desserterade mig med en hyfsad akut psykos
Mer
4 år 3 månader sedan #1209894 av Cosmos
Svar från Cosmos i ämnet Efter en psykos
Det stämmer det där att en psykos är en elektrisk urladdning i hjärnan. Efter min psykos 1980 började jag få ep-anfall. Det var som om nervsystemet delvis hade krackelerat och den enda vägen ut var återkommande urladdningar, ungefär som åska. Jag har fortfarande epilepsi även som återhämtad men jag har inga anfall nu p g a bra medicin.