Ingen ork

  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
3 år 8 månader sedan #1265257 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Ingen ork
Som tur var skulle jag handla åt mamma och pappa, så mamma ringde mig vid halv tvåtiden. Annars hade jag inte kommit ur sängen.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
3 år 7 månader sedan #1275855 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Ingen ork
Jag orkar bara spela TV-spel lite grann. Nu uttråkad, så jag antar att det blir sängen. Så tråkigt.
Mer
3 år 7 månader sedan #1275858 av memphis
Svar från memphis i ämnet Ingen ork
Fantasio, mitt stalltips är att du pallrar dig iväg till vinbutiken och köper dig lite dricka. Då ska du se att du lever upp och kan ha lite skoj.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
3 år 7 månader sedan #1275859 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Ingen ork
Jag har faktiskt köpt två burkar starköl, men ska ha dem på kalas på fredag. Fast jag kan ju dricka upp dem o köpa nya.
Mer
3 år 7 månader sedan - 3 år 7 månader sedan #1275860 av memphis
Svar från memphis i ämnet Ingen ork
Ja! Bra idé!!

Själv stod jag nyss i valet och kvalet på Coop. Skulle jag unna mig tre punschpraliner för en tia, eller slå på stort och gå till systembolaget i stället. Jag köpte en flaska vodka till slut. Och cigg. Jag feströkar då och då.
Last edit: 3 år 7 månader sedan by Admin1.
Mer
3 år 7 månader sedan #1275922 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet Ingen ork
Jag har ork ja. Jag får dosera den. Prioritera. För jag orkar inte så mycket men träna. Då blir hemmet eftersatt men det skiter jag i. Tills vidare. Rätt vad det är kör jag ett städrace. Det är inte så ofta välstädat hos mig men det duger. Jag måste göra saker som ger mig livsglädje och det är inte städning. Och det svänger i hur mycket ork jag har. För stunden svänger det över några veckor och alltså inte över dagar. Har mer energi några veckor och kan köra på (och skaffa massa livsglädje) och sen några energisvagare veckor när jag kanske tom måste hoppa över träning.