MsTibbs största problemdiagnos?

Mer
4 år 2 månader sedan #1223701 av krokus
Jehovas är ditt största problem, iaf just nu. Jag *tror* att ditt intresse för Jehovas vittnen kan delvis bero på din AS-diagnos. Ett skrämmande specialintresse.

Jag har fått samma fråga, och den diagnos som förstör mest för mig är nog GAD. Psykos har jag fungerande medicin som hjälper.
Mer
4 år 2 månader sedan #1223702 av IngeF
Ms. Tibbs har etter eget utsagn flørtet med nynazisme også. Slike fikseringer kan være ekstremt skumle. Jeg har vanskelig for å tenke meg noe med stort større skadepotensiale enn denslags.
Mer
4 år 2 månader sedan #1223709 av MsTibbs
Asperger och Adhd är iallafall statiska. SZA är mer oförutsägbart. As är mer svårt läsa av folk.

Jehovas är dumt...
Mer
4 år 2 månader sedan - 4 år 2 månader sedan #1223716 av IngeF
Ja, det er sant, men i dag kan det i alle fall delvis medisineres. "Renere" nevropsykiatri er det verre med slik sett. Jeg blir forbannet når det snakkes som om det "som sitter i hodet" er enkelt å gjøre noe med. Nevropsykologer kan nok identifisere problemer, men de kan ikke gjøre så mye med det. Livet mitt ble egentlig vanskeligere etter den nevropsykologiske testen, som jeg atpåtil tryglet og truet for å få.

MsTibbs skrev: Asperger och Adhd är iallafall statiska. SZA är mer oförutsägbart. As är mer svårt läsa av folk.

Jehovas är dumt...

Skrekkfilm Ms. Tibbs:
Last edit: 4 år 2 månader sedan by Admin1.
Mer
4 år 2 månader sedan #1223725 av Geta
Jehovas vittnen och nynazism är nog lite lika. Auktoritärt med stränga regler.
  • PsychoWard
  • Besökare
  • Besökare
4 år 2 månader sedan #1223726 av PsychoWard
Svar från PsychoWard i ämnet MsTibbs största problemdiagnos?

Admin1 skrev: 40 % som sitter i fängelse har ADHD.

andelen som gått igenom psyk-undersökningar lär vara mycket större bland de som sitter i fängelse snarare än utanför.

dessutom så är det mycket mer intressant att sätta en ADHD diagnos på en person som sitter i fängelse än en som är fri.

även för "patienten" inte minst pga två anledningar, generellt: 1, fängelsekunder lär ha en större andel amfetaminmissbrukare så de vill ha sådan "medicin". 2, det blir något att skylla på när han förklarar bort sina tidigare dumma val