Synstörningar

Mer
4 år 2 månader sedan #1226311 av wasp
Svar från wasp i ämnet Synstörningar

Admin1 skrev: Man kan ha störningar i synintrycken så att färger och konturer ändras kallas för perceptionsstörningar. Sedan finns synillusioner om man ser en katt förvandlas den till en tiger. Mildare än en hallucination där man ser något som inte finns.
Jag har redigerat mitt inlägg för det var nog lite för elakt.
www.viska.se/sjalvhjalp-2/sjalvhjalpsrad...a-synhallucinationer


När ska du sluta att tjata om störningar i synintrycken?? Fick en akuttid på ögonkliniken från HC. Ögonläkaren på sjukhuset har just en fin journal på mig!!!!!!!
Mer
4 år 2 månader sedan #1226322 av IngeF
Svar från IngeF i ämnet Synstörningar
Ja, det er jo bedre med ett godt øye enn to dårlige i alle fall.
Mer
4 år 2 månader sedan - 4 år 2 månader sedan #1226323 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Synstörningar

wasp skrev:

Admin1 skrev: Man kan ha störningar i synintrycken så att färger och konturer ändras kallas för perceptionsstörningar. Sedan finns synillusioner om man ser en katt förvandlas den till en tiger. Mildare än en hallucination där man ser något som inte finns.
Jag har redigerat mitt inlägg för det var nog lite för elakt.
www.viska.se/sjalvhjalp-2/sjalvhjalpsrad...a-synhallucinationer


När ska du sluta att tjata om störningar i synintrycken?? Fick en akuttid på ögonkliniken från HC. Ögonläkaren på sjukhuset har just en fin journal på mig!!!!!!!


Bägge har rätt på sitt sätt du är somatiker, du undersökte om de hade kroppsliga defekter samt uppenbara problem med agressivitet genetiska defekter men när blev du hundpsykiatriker te x?

Admin Psykiatriker ut i fingerspetsarna driver en site på nätet högt utbildad intelligent men i grunden Psykiatriker.

Bägge har rätt, det uppenbara parlamentera börja samabeta du med oavslutat utbildning till veterenär Admin utbildad proffession okänd höga befattningar jobbar oavlönat så vitt vi vet.

Ta varandra i hand samarbeta det driver utvecklingen framåt. När får vi på forumet ta emot i form av en Hedersdoktor hatt vid Akademiska sjukhuset i Uppsala för grundaren hederspsykiatriker samt allmänläkar hedershatt inom läkarområdet?!!!

Lite oklart, wasp och Admin till hedersdoktorer

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 4 år 2 månader sedan by Nissegossen.
Mer
4 år 2 månader sedan #1226366 av krokus
Svar från krokus i ämnet Synstörningar
Jag lider av närsynthet, tror att jag har -4,5 på båda ögonen. Det var ett tag sedan som jag var hos optiker senast. Har ingen större lust att gå dit, de kommer bara pracka på mig nya bågar. Dyrt ju!
Mer
4 år 2 månader sedan #1226370 av Geta
Svar från Geta i ämnet Synstörningar
Ögonläkaren vill inte att jag ska opereras, medan jag ser hyfsat bra. Det är alltid risker med operationer.
Mer
4 år 2 månader sedan - 4 år 2 månader sedan #1226375 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Synstörningar

Geta skrev: Ögonläkaren vill inte att jag ska opereras, medan jag ser hyfsat bra. Det är alltid risker med operationer.


Jag skrev när den är mogen
Ta ett öga i taget

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 4 år 2 månader sedan by Nissegossen.