Ny video! Vad innebär schizofreni? fokus på positiva och negativa symtom

Mer
4 år 2 månader sedan #1228077 av Geta
PW,

Undrar bara varifrån du får dina idéer?
Mer
4 år 2 månader sedan #1228078 av Modesty

PsychoWard skrev: det blir krångligt när man genom en lögn försöker på ett ironiskt vis påvisa en poäng , som om det vore en annan människas poäng.

jag har lite svårt att svara på sånt, men på pokerforumet jag var medlem på för många år sedan brukade det heta "att man lelvar varandra" och med det skulle menas , tror jag, att man spelade poker i diskusioner med varandra typ, att man ljuger "bäst" genom att höja insatsen typ.


Oj, det var så krångligt att hänga med på. Kan du ge ett annat exempel?
  • PsychoWard
  • Besökare
  • Besökare
4 år 2 månader sedan - 4 år 2 månader sedan #1228084 av PsychoWard
jag önskar jag kunde förklara bättre, men du får fråga din man, helt enkelt Modesty.

Geta skrev: PW,

Undrar bara varifrån du får dina idéer?

menar du att din teori är att ens tankar eventuellt kan komma från olika ställen?
Last edit: 4 år 2 månader sedan by Admin1.
Mer
4 år 2 månader sedan #1228089 av Modesty

PsychoWard skrev: jag önskar jag kunde förklara bättre, men du får fråga din man, helt enkelt Modesty.


Hmm... jag känner att jag har tappat tråden helt.
Det här du gav exempel på. Är det någonting du tycker att jag har gjort?
Mer
4 år 2 månader sedan #1228094 av Geta
Det är lätt att tappa tråden, när det gäller PW.
Mer
4 år 2 månader sedan #1228099 av Inwatto
Nu har jag sett videon! Klarade nätt och jämt alla 8 minuterna fakta. Det är ju lördag kväll... Bra video. Egentligen är man inte schizofren, man HAR schizofreni men man ÄR människa. Det är lättare att säga att någon är schizofren, jag vet. En del menar att schizofreni borde heta något annat och det är en hel diskussion vi haft tidigare på Viska.

Bra video, som sagt!

Prata inte med hat i munnen!