Vad föranledde er psykos?

Mer
4 år 2 veckor sedan #1237353 av memphis
Svar från memphis i ämnet Vad föranledde er psykos?
Jag skulle säga att min första psykos orsakades av att jag under nåt halvår eller så haft i stort sett fri tillgång till ett mycket potent polskt tjack, eftersom jag kände importören, samt att min pojkvän mådde mycket dåligt, samt att vårat hus brann ner. Det var en mix av dessa saker.
Mer
4 år 2 veckor sedan - 4 år 2 veckor sedan #1237355 av IngeF
Svar från IngeF i ämnet Vad föranledde er psykos?

Amandara skrev: Jag tycker inte sund om sexuella förövare. Men nåt fel på dem är det.


Kristenfolket har stort sett ment at sex er umoralsk. Antimoralsk er mer dekkende. Voldtekt er sex i sin reneste form. Da er den ikke tøylet av respekt for og hensyn til andre.
Last edit: 4 år 2 veckor sedan by IngeF.
Mer
4 år 1 vecka sedan #1238167 av salig
Svar från salig i ämnet Vad föranledde er psykos?

Nissegossen skrev:

salig skrev: Det kalla å skoningslösa samhället, tvingas leva som en primitiv apa bara för att resten av "apflocken" inte är lika klara/perfekta som jag :cry: min känslomässiga aptit blir aldrig mättad av evig gemenskap då mina själsfränder aldrig tycks träda fram:cry:


Du är direkt avstötande ev närmanden, kliv av din höga häst och var som en normal människa...

no shit:( kan inte ens kissa på någons bajs i toaletten utan att känna mej smutsig:sjuk
Mer
4 år 4 dagar sedan #1239851 av Richard
Svar från Richard i ämnet Vad föranledde er psykos?
Har haft asperger sen jag föddes o har alltid betett mig lite märkligt, men i 16-årsåldern blev jag deprimerad o fick social fobi, vilket senare utvecklades till ren paranoia, som jag var tvungen att börja medicinera med neuroleptika emot.
Mer
4 år 3 dagar sedan #1240055 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Vad föranledde er psykos?
Hur gammal var du när du fick neuroleptika?
Mer
4 år 3 dagar sedan #1240060 av Richard
Svar från Richard i ämnet Vad föranledde er psykos?
Jag har för mig att jag var 19-20 år, då fick jag Risperdal, o den hjälpte lite men jag blev så trött av den. Nått år senare fick jag Haldol. Jag hade ett riktigt jobb då på en fabrik, o det fungerade bra då, men sista tiden jobbade jag mest deltid.