Kom med en rimlig förklaring!!

Mer
4 år 1 månad sedan - 4 år 1 månad sedan #1236641 av Lelle
Att flera med psykoser har kontakt med övre makter är inget nytt..

Men varför?

Och en sjukdom är enda länken till dom!!

Så via sjukdom ska det gå, annars inte!

under psykos kan man bli flyttad till en annan parallell värld, och världen tidigare går i skiljelinje mot den nya man kom till. Tydligen ska förnyelse ske i psykosens namn! Tid och rum smälter samman.
Last edit: 4 år 1 månad sedan by Admin1.
Mer
4 år 1 månad sedan #1236645 av Inwatto
Jo, det finns de som kallar sig mediala och som inte är sjuka alls. Men, du har rätt i att de flesta som haft övernaturliga upplevelser har varit sjuka. Det blir farligt då det lätt leder till vanföreställningar och att beslut fattas som är uppåt väggarna fel.

Prata inte med hat i munnen!
Mer
4 år 1 månad sedan #1236646 av Lelle
Det okända? Dom säger sig se massa av övernaturliga fenomen men är inte ett dugg sjuka.
Mer
4 år 1 månad sedan #1236676 av Nissegossen
Tittar du upp en stjärnklar natt kan du se din egen stjärna, precis som Jesus och alla andra, vad kostar en stjärna, en själ? En stjärna alla för en en för alla. Det finns samma antal människor här som där. Påminn mig i morgon, jag har tagit medicin som nu verkar starkt på mig som snart gör mig ofärdig till att skriva, det är snart omöjligt.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
4 år 1 månad sedan #1236798 av Admin1
Vid psykos uppfattar man omvärlden annorlunda. Det är det som är problemet. Man kan tro sig ha kontakt med utomjordingar, som ingen annan person har haft. Tror inte på parallella världar.