Har tanken slagit er att?

Mer
3 år 11 månader sedan - 3 år 11 månader sedan #1253456 av memphis
Svar från memphis i ämnet Har tanken slagit er att?
Och om han inte sa nåt om det så glömde han väl bort att det var viktigt.

Din kärna är alltid intakt.
Last edit: 3 år 11 månader sedan by memphis.
Mer
3 år 11 månader sedan #1253465 av Clean
Svar från Clean i ämnet Har tanken slagit er att?

Vatten skrev: En blåskärm som för datorns intruktioner på villovägar måste vara fullständigt logisk liksom psykosen, för bägge förekommer i verkligheten. Frågan är väl närmast vilken slutsats man kan dra utav detta faktum.

Bajs förekommer också i verkligheten och bär sin sanning inom sig, mycket sanning ligger i bajset som kan berätta en hel del om en människas ämnesomsättning och vad denne stoppat i sig, men att bajset är en summatotal för de mänskliga uttrycken kanske kan vara en övedriven slutsats?


Jag fattar ingenting folk får själva välja sin egen verklighet. Men för min egen del vet jag att mitt sk vanföreställningar som är paranoida och psykotiska idéer stämmer oavsett vad psyket och min omgivning säger. Dom ljuger eller vet inte bättre och dom kommer aldrig erkänna eller förstå vad jag menar. Och jag är inte den som tänker sig bli lurad. Och om det är ett dataprogram vet jag inte det är bara spekulationer. Jag kommer aldrig nog få veta varför dom ljuger och varför andra inte fattar! Min schizofreni gör att jag har genomskådat deras lögner. Vad gör din? Och får alltid uppleva en levande form av helvete pga dom. Och på sättet gör det mej sjuk, driver mej till vansinne och gör mej rent av tokig. Och det är pga psyket och omgivningen. Det är en konspiration och alla som säger emot mej att det är ingen konspiration är en del av den här konspiration vare sig om dom är omedveten om det eller inte. Jag tänker inte tro varken på min omgivning eller psyket för det finns inga bevis att jag har fel bara massa prat om att jag är för misstänksam och paranoid ingenting annat alltså inga bevis. Vilket kanske stämmer att jag är misstänksam och paranoid (men inte för överdriven), men jag har all anledning att vara det!

Men jag får skylla mej själv, som inte kan hantera det. Önskar jag kunde sova bort mardrömmen och slippa vansinnet.
  • ingrid64marie
  • Besökare
  • Besökare
3 år 11 månader sedan #1253488 av ingrid64marie
Svar från ingrid64marie i ämnet Har tanken slagit er att?
Tror inte man fullt ut kan förstå det om man inte har upplevelsen det, det är vår verklighet clean, det är så den ser ut för oss som lever med den och den styrs av ångest som i sin tur ger dig upplevelsen via sinnet och det är det vi är mottagliga inför vi kan se bortom verkligheten se ångesten rusa i våra sinnen och driva den till storm. Vi är mottagliga våra sinnen öppnar upp.
Mer
3 år 11 månader sedan #1253502 av Darcanine
Svar från Darcanine i ämnet Har tanken slagit er att?
Ja, den tanken har slagit mig med att dessa psykoser någonstans någonsin är en sanning.
  • ingrid64marie
  • Besökare
  • Besökare
3 år 11 månader sedan #1253508 av ingrid64marie
Svar från ingrid64marie i ämnet Har tanken slagit er att?
man kan säga att vi sett ångesten i vitögat samt upplevt den med våra sinnen 24 timmar om dygnet är det inte röster är det paranoia