Second Opinion!

  • IM
  • Besökare
  • Besökare
3 år 2 månader sedan - 3 år 2 månader sedan #1323408 av IM
Svar från IM i ämnet Second Opinion!
Att inte vilja leva mer är väl för tusan inte låst vid en depression diagnos, finns väl för bipolär, schizofren, schizoaffektiv med, och vem fan är du att säga att icke psykos benägda skriver, de friske som du säger, har inte läst något inlägg där erfarenhet övertygar, konstigt nog när jag läser drummer är det inte erfarenheter från vare sig social fobi, depression, ångest som talar, han talar om utseende, vikt, sex, är du deprimerad ger du fullständigt fan i ditt yttre , det finns ingen energi, det är bara mörker. Snarare om en utseendefixering och perfektion som styr hans mående. Jag är schizofren och jag vet att du i en depression eller en långtgående psykos, ångest som bryter fram inte bryr dig det minsta om hur du ser ut, att vara missnöjd med sitt yttre och sträva efter perfektion och inte bara för egen del utan för att få uppskattning och beundran från människor i din närhet. Det har väldigt lite eller ingenting att göra med det han utger sig för att ha. Hope du hoppar på Geta titt som tätt, kallar nissegossen för pisse gossen, så du är inte den rätte att prata om mobbing.
Zoegas patetisk är du själv som glorifierar missbruk.
 
Last edit: 3 år 2 månader sedan by IM.
  • Hope
  • Besökare
  • Besökare
3 år 2 månader sedan - 3 år 2 månader sedan #1323417 av Hope
Svar från Hope i ämnet Second Opinion!
Nej Ingrid-Marie drummer har nyligen gått igenom allvarliga självmordstankar. Att du öser ned skit visar att du har ingen empati. Och det är en form av störning. Seriemördare känner ingen empati. Kan inte du åtminstone tona ned dig. Du behöver inte ha rovdjurs-hjärnan på dig hela tiden väl? Särskilt när drummer haft nyligen väldigt allvarliga självmordstankar eller hur? Det är fel och ingenting att sopa under mattan med. Inser inte du allvaret?

Du vet ingenting om relationen mellan varken Nissegossen eller Geta och mej. Mobbning är när flera stycken systematiskt försöker kränka och trycka ned nån. Jag är en krigare och tar varken skit från dig som inte fattar ett skit eller sett och utforskat världen med en jävla stil. Och jag tar inte skit från Nissegossen och Geta heller.
Last edit: 3 år 2 månader sedan by Admin1.
Mer
3 år 2 månader sedan - 3 år 2 månader sedan #1323426 av Drummer
Svar från Drummer i ämnet Second Opinion!

Hope skrev: Varför måste ni utsätta Drummer för mobbning? Det är jävligt elakt!

Människor som är trygga i sig själva behöver inte mobba ngn! Jag har väl också mobbat ngn gång men då får jag snabbt ångerkänslor och vill be om förlåtelse. Men här på Viska verkar det finnas ngr som inte har ångerkänslor hur hen behandlat mig. 
Last edit: 3 år 2 månader sedan by Admin1.
Mer
3 år 2 månader sedan #1323429 av Geta
Svar från Geta i ämnet Second Opinion!
Det stämmer att när man drabbas av schizofreni är utseendet eller perfektion det sista man tänker på. Utseendet är särskilt viktigt vid histrionisk personlighetsstörning.
Mer
3 år 2 månader sedan #1323440 av krokus
Svar från krokus i ämnet Second Opinion!
Drummer,

Hur ofta känner du dig ful? Dagligen? Det verkar som att du fortfarande är deprimerad.

Ta på dig ett munskydd och bege dig till frisören! Det brukar kännas lite bättre efter ett frisörbesök, i alla fall för mig. Ibland har jag varit nära att somna när frisören schamponerar håret. :) 
Mer
3 år 2 månader sedan #1323443 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Second Opinion!
Drummers utredning har inte börjat. Vi vet ännu inte om psykosdiagnosen har tagits bort. Bäst att avvakta tills utredningen är klar.