Second Opinion!

Mer
3 år 1 månad sedan #1323460 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet Second Opinion!
Man reser sig. Från sin psykiska ohälsa. Lever med det man har för handen de resurser som står en till buds. Man lägger sig inte ner och självdör. När du pratar om bagateller på psykiatrisk avdelning som du tycker....kanske man kan uppfatta din kukfixering som bagatell, när man vet hur djupgående och allomfattande psykisk ohälsa kan vara.

Apropå självmordstankar. Man kan ha hur mycket självmordstankar som helst. Den springande punkten är när man gör något. När man agerar på dem. Massor med människor har självmordstankar, även fullt friska. Men ta med dig att så länge du inte agerar på dina självmordstankar så är de inte farliga - då kan de inte göra dig något. Det är bara tankar. Må vars plågsamma men utan aktion på dem kan de inte göra dig något. Samma som Nissegossen brukar säga om ångest. Den kan inte göra dig någonting om du inte agerar på den. Plågsamt ja. Men är du medveten om dess beskaffenhet behöver du inte vara rädd.
  • Hope
  • Besökare
  • Besökare
3 år 1 månad sedan - 3 år 1 månad sedan #1323461 av Hope
Svar från Hope i ämnet Second Opinion!

Amandara skrev: Jag tvingas leva med 40 kg övervikt. Jag går ut och lever mitt liv ändå.


Vem är du? Du har juh själv sagt att du ville ha sex med din pappa när han vad jag kallar våldtog. Sedan skriver du att du tycker synd om honom. Du verkar juh ha alla skruvarna lös. Du är juh helt ifrån vettet knäpp i huvudet. Du är juh inte själv normal nånstans över huvud taget. Så sluta genast hitta fel hos drummer. Du är bara äcklig!
Last edit: 3 år 1 månad sedan by Hope.
Mer
3 år 1 månad sedan #1323462 av Geta
Svar från Geta i ämnet Second Opinion!
Jag undrar vem som har flera skruvar lösa här?
Mer
3 år 1 månad sedan #1323463 av krokus
Svar från krokus i ämnet Second Opinion!
Hope,

Nu tror jag allt att det blivit ett missförstånd! Den som våldtog Amandara som barn var väl en ingift släkting? Så vitt jag minns har hon bra kontakt med sin pappa. 
Mer
3 år 1 månad sedan #1323464 av Drummer
Svar från Drummer i ämnet Second Opinion!
Tack Hope! 
  • Hope
  • Besökare
  • Besökare
3 år 1 månad sedan #1323465 av Hope
Svar från Hope i ämnet Second Opinion!

Klanggedin skrev: Har vi ens sätt en bild av drummer?


När ska vi se ett iqtest från någon pålitlig källa när du maxar på klyftigheten. Hur smart är du då? Visa ett papper på din IQ till oss alla vet hur jävla smart du är egentligen eller sluta försök vara så jävla smart ass! Du är säkert normal begåvad precis som dom flesta! Eller hur?