Måste man vara socialdemokrat för att vara schizofren?

  • Geta
  • Författare till inlägg
  • Borta
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
Mer
16 år 8 månader sedan #85559 av Geta
På grund av senaste tidens diskussioner undrar jag om tvångsanslutning till Socialdemokratiska partiet är önskvärt vid diagnosen Schizofreni. .?
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
16 år 8 månader sedan #85563 av Jocke
Tvängsanslutning är inge bra. Men vad är alternativet? Vad har borgarna nu gjort vis snart ett år vid makten. Dem ska sänka skatten, och ta bortt det som kompenserar skattebortfallet. Du som är ekonom, vet väl, att 25n kr äts upp snabbt för låginkomstagaren, medan det blir procentueelt en högre nettosats för höginkomstagaren.

Så ni får nog tänka både en och två ggr på hur ni ska finansiera den totala skatteinkomstbortfallet! I och med att höginkomstagaren ofta har väldigt flecxibla arbetstider, så tas det ut övertid.

Så jag förstår mig inte på er politik!

Vars är världen på väg?
  • Geta
  • Författare till inlägg
  • Borta
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
Mer
16 år 8 månader sedan #85564 av Geta
För att förklara. Jag är inte moderat.
Mer
16 år 8 månader sedan #85576 av Nissegossen
Geta! du är absolut fri att avstå från att vara med i något som helst parti! Du får lägga din röst i fria Demokratiska val i det här landet!
Det är så en Demokrati fungerar och du kan ta din valmöjlighet med intill den stunden att du lämnar jordelivet! Ingen kan eller överhuvudtaget skall efterforska var du lägger din röst i fria Demokratiska fria val! det slår i alla fall jag vakt om!

En medborgare, en röst!

Alla som är röstberättigade får säga vad de tycker utan att någon frågar vilken tros eller vilken politisk inriktning du har!

Jag om någon skulle bli arg om någon ville tvångsansluta dig till någonting som du inte vill!

Står man upp för ett Demokratiskt samhälle, skulle jag åtminstone kämpa för att min politiske motståndare in absurdum skall ha en fri åsikt!

Och, att den personen får fritt uttrycka sig!

Geta! Det gäller även Niklas!

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
16 år 8 månader sedan #85577 av Nissegossen
Jocke! du är full! Drick inte mer nu!

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
16 år 8 månader sedan #85580 av Jocke
Nä, jag är spiknykter! Och jag uttrycker mig hur mycket jag vill! Tycker du det låter oredigt, så ska jag skärpa till mig! Men du måste även lyssna på andras åsikter.

Vars är världen på väg?