klockan fem

  • bomm
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
16 år 7 månader sedan #87313 av bomm
klockan fem skapades av bomm
nu har jag bestämt mig att jag kommer att byta bostad.jag ska frånochmed imorgon sova i en buske.jag ska ta med mig ett paraply och en mobiltelefon.jag kommer att veta exakt när kamerorna slås på för dom reagerar av värme och annan trafik kommer jag att störa.jag ska hitta kärnan som bevisar att jag har en tankeverksamhet som ligger i vila nu men säkert kommer att kopplas ihop med alla koder som jag nu vet vad som sägs.det hela hänger på att det ska va sju sekunder emmellan knackningarna.möjligtvis kommer fasaderna att ändra färg. kl 10 imorgon flyttar jag ut.jag får bara äta vindruvor
Mer
16 år 7 månader sedan #87315 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet klockan fem
Lägg in dig! Pga Akut psykos!

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
16 år 7 månader sedan #87316 av Geta
Svar från Geta i ämnet klockan fem
Sök vård genast!
Ring till akuten eller mobila teamet.
Du kan inte bo i en buske, du behöver tak över huvudet.
Hör av dig hur det har gått!
Mer
16 år 7 månader sedan #87317 av Isa-Alise
Svar från Isa-Alise i ämnet klockan fem
Du kan inte bo i en buske... du får inte låta paranoian härja med dig så här...

Sök vård på en gång... du kommer att må bättre inom någon vecka om du får lite mediciner...
Mer
16 år 7 månader sedan #87376 av Isa-Alise
Svar från Isa-Alise i ämnet klockan fem
bomm,

Kom in och skriv lite om hur du har det just nu... man blir ju orolig... har du sökt hjälp? Hör av dig är du snäll...
Mer
16 år 7 månader sedan #87651 av bom
Svar från bom i ämnet klockan fem
ja ja ska försöka sammanfatta det hela har börjat må sämre och sämre under hösten.bor ihop med en sambo som jag brukar resonera med.ibland lyssnar jag på honom och tror att han nog har rätt.men han jobbar mycket så jag har gått om tid att"fixa". böjar tro att han är i maskopi med psyk, å det kan jag inte ta upp med honom.är ute å springer på nätterna, kan inte sova trots all sömnmedicin.jag börjar bli lite panikslagen..jag ska prata med mina kp:ar imorgon.dom märker nog att jag inte mår så bra, har gått ner mycket i vikt.visst prepsykotisk är jag nog men inte har jag en akut psykos tror jag, fast jag vet hur snabbt det kan slå över.ville inte skrämma upp er, det brukar gå över...som vanligt