Du har så jävla fel så du har ingen aning.....

  • lonely
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
7 år 1 månad sedan #911329 av lonely
Det heter vanföreställningar och är en del av din sjukdom, din egen hjärna för krig mot ditt eget förstånd och du sväljer vanföreställningarna med hull och hår att det är en absolut sanning!

Meta kognitiv terapi hjälper dej att bli av med dom största problemen med dina vanföreställningar....

Meta kognitiv terapi är relativt nytt men väldigt effektiv behandling som ännu finns inte på alla psykmottagningar....

Gör dej en stor tjänst till att må mycket bättre i ditt mående och fråga efter meta kognitiv terapi på din psykmottagning!

Jag personligen fråga efter det och ställdes på kö men gick aldrig vilket jag ångrar idag att jag inte tog chansen! Gör inte som jag utan testa det! Det är dumt att missa så bra och effektiv behandling som meta kognitiv terapi har vissat sig för oss med olika former psykossjukdomar tex schizofreni.....
Mer
7 år 1 månad sedan #911331 av Geta
Ja, testa alla behandlingar som ni blir erbjudna.
Mer
7 år 1 månad sedan #911333 av Nissegossen
Du, jag tror att jag tappat förståndet, men du behöver inte hjälpa mig att finna det. Då jag tror jag vet var jag tappat det. Åh, du jag letar ju efter det under gatlampan där det är ljust och inte 10meter bort där jag tappade det.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
  • lonely
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
7 år 1 månad sedan #911339 av lonely
Det jag skrev Nissegossen handlar inte specifikt om dej utan dom som vill ta sig tid att tänka på saken om meta kognitiv terapi vore kanske nåt för dom!
Mer
7 år 1 månad sedan #911384 av Nissegossen
Jag fattar tugget grabben, det var ett försök till skämt! Den här då; på avd som inlagd hade de spelkort för patienterna, de hade på avd sköterskans rum något de kallade för cadex i den lådan låg ett kort för varje patient kallat patientkort.

Jag filosoferade över det en stund, då dök det upp. läkaren lade patiens med patientkorten för att se om idioten går ut.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
7 år 1 månad sedan #911385 av Nissegossen
Okej, jag kan ta bort de bägge om du vill det.

Det är rubriken på tråden som gjorde att jag skrev som jag skrev
Jante lagen om du vet, du är lite kaxig och sticker ut hakan i det

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum