Kan psyk även beroende göra såhär?

  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
6 år 5 månader sedan #983771 av
Det hela började med psykiatrin jag gick hos förnekade mej psykolog efter flera år av tjat från min sida! Så efter par år fick jag ett återfall i droger efter massa år uppehåll för jag mådde så dåligt att jag hade behövt en psykolog men flydde in i drogernas värld! När jag förklarade det här till psykiatrin så sa dom att jag kan få en psykolog i beroendemottagningen på om jag går med på att slussas dit då sa jag att jag kommer inte gå med på kissprover och dom sa det behöver du inte du får psykolog ändå!

Då när jag kom till beroendemottagningen sa dom jag behöver kissa rent i ett halv år för att få psykolog! Då sa jag att jag får PTSD av att kissa på beställning och nån tittar på det blir em mardröm då sa dom rent ut sagt att dom skiter i mej då jag har avböjt det dom vill jag ska göra trots att jag har förklarat som det är! Att det blir en levande mardröm pga PTSD på grund sexuella erfarenheter alltså övergrepp som handlar om liv och död! Bokstavligt talat om liv och död!

Nu undrar får dom göra såhär?
Mer
6 år 5 månader sedan #983784 av Nissegossen
PTSD har jag själv och Admin har påtalat att soldater som tjänat i USAs arme och som har kommit tillbaka. De har PTSD och de har quetiapin för att kunna sova. Begär antingen originalet seroquell eller Quetipin det sover du på utan Flashbacks i insomningsögonblicket.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
6 år 5 månader sedan #983809 av
Ja jag har det redan men tack ändå för tipset! Man vet aldrig som sagt!
Mer
6 år 5 månader sedan #983833 av IngeF
Nozinan gir økt drømmeaktivitet, og gir kraftig overheng, men jeg har ikke funnet noen god erstatning for dette preparatet, som ble lansert så tidlig som 1960.
Mer
6 år 5 månader sedan #983837 av Geta
Det stämmer. Fick mardrömmar av Nozinan.
Mer
6 år 5 månader sedan #983856 av Nissegossen
nozinan, riktig skitmedicin

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum