Ser ingen mening med att gå till psykolog

Mer
5 år 7 månader sedan #1083541 av Rrusheflower
Jag tror att hos psykologen så bearbetar man saker i livet men han/hon gör också en analys av ditt tillstånd och då bestämmer psykiatriken dosen på medicinen som du ska ha och behöver. Sen ger psykiatrisjuksköterskan det till dej. Alla dom här personerna/personalen har utbildning inom psykiatrin.
Mer
5 år 7 månader sedan #1083590 av Admin1
Jag har aldrig varit till psykolog, men det kanske hade behövts direkt efter min första och enda psykos.
Mer
5 år 7 månader sedan #1083645 av Nissegossen
Den psykolog jag fick genom sjukhuskyrkan på lillhagen mejla de jag till vi har inte hört av varann, men eftersom som jag nämnt henne för en psykolog på mottagningen i fredags och då nämnde henne tyckte jag att det var en bra ide att tala om att eftersom jag nämnde henne, så tog jag upp kontakten med henne genom mejl. Vi har skrivit mycket eller då jag och de på mottagningen får jag nämna att det finns en grotta med ett hål i taket som gör det möjligt att göra eld därinne och är ni sugna på rövar historier ja, googla på Fräntorpsgrottan ni får t.o.m. gps dit min bror bodde närmast Östra på den gata han bor på nybyggen har kommit igång så nu är han inte närmast Östra, men han
har förklarat hur jag skall gå men inte kunnat hitta den, trots att jag i min ungdom varit inne i den och jag vet att den är gömd bakom en stor sten och det är målat ett vitt kors över öppningen och min bror som nu är 82 vill inte ta sig dit och visa. Jag förstår honom jag förstår det och har inte heller ens frågat honom för det är oländig terräng. så slå Fräntorpsgrottan så får ni serverat två rövarhistorier

delsjoomradet.se/fornlamningar/frantorpsgrottan/

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum