1 års väntetid för en psykolog, hahahaha

Mer
5 år 6 månader sedan #1091078 av Crusader

zoegas skrev: Säger den som blivit dömd för bedrägeri


Oj Oj , Vem syftar du på : Lester ? ( Tyvärr så har han bannat mig från att "svara" på hans trådar.




Lux Omnia Vincit. In Lumine Tuo Videbimus Lumen. Amor Vincit Omnia Et Nos Cedamus Amori.
Mer
5 år 6 månader sedan #1091079 av zoegas
Vill minnas han hade nån kärleksaffär där han blåste snubben och sen torska. Så han ska typ hålla sin käft

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Mer
5 år 6 månader sedan - 5 år 6 månader sedan #1091080 av Utomjordingen

Lester skrev: Pengarna du har tagit har aldrig varit dina utomjordingen! Om du är så kåt på pengar varför jobbar du inte då?


Svar: Har du aldrig hört talas om gemensam ekonomi? Över 50 % av befolkningen som lever tillsammans har det.

Jag jobbar inte för jag kronisk psykisk sjuk! Som min psykiatriker sa: - "Du kan aldrig bli frisk för du har aldrig varit frisk och då kan du inte veta vad frisk eller sjuk är!". Sen säger en och annan om mig också: - En sådan som han kan väl aldrig komma in på arbetsmarknad?" Den andre sa: - "Nä inte en chans!". Ja, jag kan rabbla mycket varför jag aldrig kan jobba! Sen har jag min hobbyverksamhet där jag jobbar, om jag har tur så kanske jag kan tjäna pengar på det i framtiden.

Lester skrev: Nej det är fel att utnyttja nån som älskar och lever nära ens själ! Och andra dessutom!


Svar: Jag utnyttjar inte min kvinna! Vi varken har psykiskt eller fysiskt misshandlat varandra och vi har levt i över 20 år tillsammans. Vi har varit djupt förälskade en gång i tiden så på den vägen är det. Vi har heller aldrig varit otrogna gentemot varandra som många tycks vara.

Lester skrev: Vadå sjuk på vilket skulle jag göra dej sjuk! Ta ansvar för ditt eget mående och sluta försöka spela offer för att få sympatier!


Svar: Jag har följande symptom:

1. Hörselhallucinationer.
2. Ljudillusioner.
3. Musikhallucinationer.
4. Tinnitus.
5. Visual Snow symptom.

Har haft även:

1. Känselhallucinationer.
2. Smak/lukt hallucinationer.
3. Synhallucinationer.
4. Synillusioner.

Har man det då är man riktigt psykisk sjuk!

Lester skrev: Du har en vidrig syn på kvinnor att tro att du kommer bättre överens med kvinnor än oss män som du undviker helst, överens med kvinnor så länge du får pengar ja just det! Säkert även för andra människor!


Svar: Jag har ingen vidrig syn på kvinnor - var har du fått det ifrån? Jag har aldrig varit nån slags meetoo gubbe eller vad det nu heter. Har heller aldrig varit otrogen mot kvinnor som jag har levt tillsammans med.

Jag undviker väl män för jag trauman när det gäller män... .
Last edit: 5 år 6 månader sedan by Utomjordingen.
  • Lester
  • Besökare
  • Besökare
5 år 6 månader sedan - 5 år 6 månader sedan #1091081 av Lester
Svar från Lester i ämnet 1 års väntetid för en psykolog, hahahaha
Ja jag knäckte systemet massa ggr och det är det enda jag har lyckas med i mitt liv annars raserar jag allt och krossar, så nåt ska man va bra på! Dessutom knäckte aldrig dom står mej närmast fast jag var ung och dum då eller enskilda individer! Men utomjordingen är 50 år och vägrar tar ansvar! Jag tog mitt straff! Jag var som sagt ung och dum! Idag sköter jag mej!

Utomjordingen du spelar så bra att du vinner oscarsstatyetten! Det är du duktig på men mej lurar du inte trots att du är en mästare på att bedra!

Bara en fråga när du sa att du har fått igenom åren miljoner av kronor av dina kvinnor var det inte skryt och om det inte var det varför skriver du så isåfall att du fått massa miljoner?
Last edit: 5 år 6 månader sedan by Admin1.
Mer
5 år 6 månader sedan #1091086 av Utomjordingen
För jag fick en fråga om det och svarade på frågan! Alla vet väl att par har bättre ekonomiskt än ensamstående - eller?
Mer
5 år 6 månader sedan - 5 år 6 månader sedan #1091087 av Crusader

Crusader skrev:

Utomjordingen skrev: Ha, ha, ha - Jantelag är inget nytt för mig! Det var också av den anledning jag blev psykisk sjuk våren 1990 - då man skulle försöka trycka ner mig till helvetet, för det stack i ögonen på mina anhöriga/släkten när det gällde mig.


Låt ingen varelse på denna planet "trycka" ner dig kära Utomjordingen. Vare sig, doktorer, familj, medmänniskor, djur, eller andra Viskare på detta forum

Kör ditt "race" i enlighet med din Vilja, Känsla och Handling !!!! ( Ska starta en tråd angående detta senare. )


Kära Utomjordingen !!!

Ska uttrycka mig på Ghetto Svenska :

Skit i alla jävla luffare som jiddra o försöker jobba ne dig !!! Pissa på dom !!!

*Återgår på normal Svenska* ( Och en Gudsfruktig mentalitet )

Du kan bara förlåta och glömma, i bästa fall även IGNORERA !!

Guds Frid Vare Med Dig Utomjordingen !!!!

Lester bannade mig från att svara på hans trådar, vilket bevisar att han inte kan ta emot intellektuell kritik. Och därmed så har han inte befogenheten att GE KRITIK





Lux Omnia Vincit. In Lumine Tuo Videbimus Lumen. Amor Vincit Omnia Et Nos Cedamus Amori.
Last edit: 5 år 6 månader sedan by Crusader.