1 års väntetid för en psykolog, hahahaha

Mer
5 år 7 månader sedan #1090968 av Geta
Utomjordingen,

Förr ville du inte alls gå på det dagliga besöket i psykiatrin. Har du ändrat dig? Hur får du dina mediciner utskrivna?
Mer
5 år 7 månader sedan - 5 år 7 månader sedan #1090969 av Utomjordingen
Ja, när man hamnade på rutan ett för fyra år sedan så har jag inget val än att gilla psykiatrin - fattar du väl!

Jag är tvångsmedicinerad sen fyra år tillbaka vare sig jag tycker om det eller inte - jag har inget val!

Det är bara att gilla läget vare sig jag vill eller inte... .
Last edit: 5 år 7 månader sedan by Utomjordingen.
  • Lester
  • Besökare
  • Besökare
5 år 7 månader sedan #1091011 av Lester
Svar från Lester i ämnet 1 års väntetid för en psykolog, hahahaha
Du utomjordingen behöver verkligen få träffa proffs som kan korrigera felen i ditt huvud! Du lever som en parasit på kvinnors pengar, det är inte sunt nånstans! Måste ha varit nått extremt allvarligt trauma i barndomen din.... Du säger du kommer bättre överens med kvinnor och inte alls oss män men att ta kvinnors pengar är inte rätt!
Mer
5 år 7 månader sedan #1091014 av Geta
Om Utomjordingen och hans kvinna har kommit överens om hur de ska ordna upp tillvaron mellan sig, så är det upp till dom.
  • Lester
  • Besökare
  • Besökare
5 år 7 månader sedan #1091019 av Lester
Svar från Lester i ämnet 1 års väntetid för en psykolog, hahahaha
Fast Heta geta när man sitter och skryter om det på Internet får man skylla sig själv!
Mer
5 år 7 månader sedan #1091022 av Geta
Utomjordingen brukar ge oss andra stackare råd att vi borde vara lika smarta. Spela friska och få någon förmögen partner på kroken.