HJÄÄÄLP! Han vill ha mig till värdinna!

Mer
15 år 7 månader sedan #146060 av Libellule
Alltså, jag kan knappt tro det är sant! Den kille jag träffat nyligen vill ha mig som värdinna på hans fest! Vi har träffats en gång bara, har några fler träffar inplanerat, men inte kommit längre än kram-nivå. Och snart ska han ha fest, och vill ha mig som värdinna för typ tolv-tretton gäster.

Usch, jag vill inte göra honom besviken, men är så rädd för att göra bort mig, jag som inte varit på en fest på flera år. Jag tror inte att han förstår vilket isolerat liv jag lever. Jag kommer vara helt uppskruvad bara av att vara ute bland folk.

Vad göra?! (Åh, Admin, nu skulle jag behövt en sån där panik-smiley som finns på bippo-forumet, för nu är det verkligen panik i pannkakan!) :skifta
  • vnv
  • Besökare
  • Besökare
15 år 7 månader sedan #146061 av vnv
Hej Libellule!
Roligt att han vill ha dig till värdinna! Då har du ju "halva inne" enligt mig....
Mitt råd är att ta det lugnt, slappna av (ta lugnande vb) och var dig själv....
Det går säkert bra!
Lycka till!

Bästa Hälsningar
vnv
Mer
15 år 7 månader sedan #146066 av Geta
Du klarar det säkert Libellule. Du verkar att ha levt ett
utåtriktat liv tidigare.
Eftersom han har föreslagit dig detta, så måste han tro
på dig.
Mer
15 år 7 månader sedan #146081 av maktlös
Det är skitroligt att vara värd / värdinna. Det finns faktiskt inte mycket som slår det!
Mer
15 år 7 månader sedan #146105 av Libellule
Ja, men man måste kunna prata med alla, se till att alla har det trevligt, och helst komma ihåg vad folk heter! Och jag som bara kan lära mig ett namn i taget!

Det märkligaste är att han vill låta påskina att vi är ett relativt etablerat par. Jag menar, han kan ju själv vara den som så småningom upptäcker något hos mig han inte står ut med.
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
15 år 7 månader sedan #146360 av Jocke
8O Han begär nog för mycket. Du kan ju komma som vanlig gäst istället, vet inte om det är ngt bra förslag?

Vars är världen på väg?