Den evige ungkarlen

  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
13 år 8 månader sedan #322682 av Fantasio
Jag har så svårt i umgänget med kvinnor. Får tunghäfta och börjar sedan svamla och prata strunt. Jag skrämmer bort kvinnor med mitt lustiga beteende. Jag har bara varit tillsammans med en kvinna i hela mitt liv och det var på nittiotalet. Det blev lite pussar, men inte mycket mer.

Träffar jag en kvinna skulle jag nog ha svårt att anpassa mig, då jag är van att leva ensam, plus att jag ogillar förändringar. Därmed är domen fastlagd: Ungkarl...

Mina syskon är båda gifta sedan några år, men själv har jag aldrig lyckats hitta Henne. Ogillar datingsidor, då någon gniden sajt-ägare tjänar pengar på mig och mina behov. Jag känner mig som en torsk om jag frekventerar dylika sidor.

Jag har kärlek att ge. Jag har omtanke och uppskattning att skänka, jag har bara aldrig fått chansen. Nu börjar jag acceptera mitt öde. Det känns tungt att inse sitt misslyckande, men det är ett måste, då jag inte vill leva i förnekelse. Fantasio hittade aldrig sin prinsessa.
Mer
13 år 8 månader sedan #322686 av Geta
Svar från Geta i ämnet Den evige ungkarlen
Det verkar vara ödet för många av oss med schizofreni -
att leva ensamma.
Mer
13 år 8 månader sedan #322687 av saara
Svar från saara i ämnet Den evige ungkarlen
Jag hittar inte heller min prins. Men det är mycket bekymmer med att leva i ett parförhållande så jag tror att många är lyckligare som singlar. Många som lever i ett parförhållande är inte lyckliga, men de fortsätter att vara tillsammans ändå. Jag tycker att det är märkligt att män och kvinnor skall ha så svårt att komma överens och förstå varann. Att det så lätt uppstår svåra konflikter i relationer mellan man och kvinna.
Mer
13 år 8 månader sedan #322689 av Ready
Svar från Ready i ämnet Den evige ungkarlen
Jag har helt slutat fundera på att träffa en kvinna. Jag lägger min energi på andra saker.
Mer
13 år 8 månader sedan #322697 av saara
Svar från saara i ämnet Den evige ungkarlen
Jag lägger min energi på att skaffa vänner inte en pojkvän. Men det är intressant att diskutera förhållandet mellan könen, då det nu finns både män o kvinnor på vår jord.
Mer
13 år 8 månader sedan #322700 av saara
Svar från saara i ämnet Den evige ungkarlen
På vad lägger du din energi Ready?