Min flickvän är otrogen emot mej och använder svepskäl.

Mer
13 år 3 månader sedan #362032 av Traxerity
Jag har vetat detta sen efter 1 månaden eftersom jag verkar vara tråkig.
Kanske för att jag inte ställer krav och inte är direkt någon höjdare i sex.
Min polare anser jag vara psykopat för att han hela tiden tänker på makt och drömmar om att regera hela poker spelandet.
Vad blir det kvar av mej. jag stannar kvar hos min flickvän även om hon gör så för att jag tycker det är INTRESSANT? WTF
Jag gillar hennes uppmärksamhet och jag gillar när hon ger mej den. Gör detta mej till en narcissist eller vad?
Två st som typ inte bryr sig om varandra är fortfarande ihop och ända jag bryr mej om är att få hennes UPPMÄRKSAMHET.
ser inte detta som ett fel och föredrar att ge henne konstiga frågor och hon svarar alltid mobilen stängs av och att hon ska äta och hon pratar med sin fader. Jag tycker det är ganska underhållande även om där finns kriser i ett förhållande för då vet jag hur man ska handskas med dåliga folk.
Mer
13 år 3 månader sedan #362033 av Geta
Kan inte dina nuvarande tankar på att du har överdoserat Concerta tidigare
idag?
Mer
13 år 3 månader sedan #362034 av Isa-Alise
Där föll din ursäkt för att inte kunna söka vård - du sa att din flickvän skulle lämna dig då. Men om är otrogen så är ju skadan redan skedd, eller hur?

Nu kan du lugnt söka vård, och strunta i alla dina bortförklaringar. Sök vård, se till att du får hjälp och får ett bra liv. Sen kan du träffa en tjej som är trogen dig.
Mer
13 år 3 månader sedan #362037 av Isa-Alise
Det kan naturligtvis vara som Geta tror också - att du bara inbillar dig hennes otrohet just nu i paranoia.

Men hur som helst har du nu inget skäl att vara kvar hemma med din situation - sök vård och få hjälp för ditt missbruk, din aggressivitet och din ADHD.
Mer
13 år 3 månader sedan #362038 av saara
Traxy, jag har aldrig trott att det ska kunna bli nåt bra mellan dig och din flickvän. hon bor för långt borta, är för ung osv.

du tycks ju bara bry dig om hennes uppmärksamhet också. Ni kan inte bygga ett bra förhållande på så lösa grunder. du ska inte vänta dig att en 14-årig flicka är dig trogen för resten av livet. hon utvecklas ju ännu.
Mer
13 år 3 månader sedan #362039 av Traxerity

Isa-Alise skrev: Där föll din ursäkt för att inte kunna söka vård - du sa att din flickvän skulle lämna dig då. Men om är otrogen så är ju skadan redan skedd, eller hur?

Nu kan du lugnt söka vård, och strunta i alla dina bortförklaringar. Sök vård, se till att du får hjälp och får ett bra liv. Sen kan du träffa en tjej som är trogen dig.


Hon lämna inte mej. JAG LEKER MED HENNE. jag vet att hon är otrogen men jag tycker det är intressant och se andras beteende.
Jag har alltid viljat veta mina problem och hur beteende går ut på.
Det värsta är att jag är egoistisk när jag är kär i något. jag blir alltid avundsjuk.