Hur få en bisexuell tjej?

Mer
10 år 3 månader sedan #633740 av Richard
Det finns en tjej, som jag tycker mycket om o ser bra ut. Det är en av min systers vänner. Hon var med mig (ensam) när jag köpte min bil, o vi har åkt till Helsingborg tillsammans bara för skoj skull. Då var jag runt 21-22 år, idag är jag 33 år. Hon hade senare en pojkvän som hon fick barn med. Sen kom hon ut som lesbisk. Men nu frågade jag min syster om hon är helt lesbisk, men nä. Hon var tydligen bisexuell, o vill helst leva ihop med en man.

Men min syster berättade också en något konstig grej; Hon gillar inte kukar...! Hon tycker det är äckligt med snoppar alltså! Är det nån idé att satsa på denna brud? Jag kan faktiskt tänka mig ett sex-löst förhållande om hon nu inte gillar k-k. För jag har ingen större sexlust.

Vad tycker ni?
Mer
10 år 3 månader sedan #633749 av Ready
Svar från Ready i ämnet Hur få en bisexuell tjej?
Jag skulle dra öronen åt mig. Det kan vara en sådan där tjej som vill sätta på en man med en strap-on-dildo.
Mer
10 år 3 månader sedan #633750 av Richard
Svar från Richard i ämnet Hur få en bisexuell tjej?
Haha... Ja, kanske det, min syster säger att hon är ganska knäpp... Men eftersom jag också är det så kanske vi passar!?

EDIT: Jag vill dock inte ha en strap-on-dildo i mig!
Mer
10 år 3 månader sedan #633793 av krokus
Svar från krokus i ämnet Hur få en bisexuell tjej?
I mina öron låter det skumt. Hon vill leva ihop med en man men gillar inte kukar? Det låter som sagt skumt.

Du kan ju testa att träffa henne lite och på så sätt se om hon är värd att satsa på. :)
Mer
10 år 3 månader sedan #634942 av Saari
Svar från Saari i ämnet Hur få en bisexuell tjej?
Det beror ju lite på vad du vill. Kommer ni bra överens och utvecklar ett förhållande så antar jag att hon skulle tända på DIN kropp, även om hon inte gillar manliga könsorgan. Om du förstår vad jag menar?
Mer
10 år 3 månader sedan #634983 av Richard
Svar från Richard i ämnet Hur få en bisexuell tjej?

Saari skrev: Det beror ju lite på vad du vill. Kommer ni bra överens och utvecklar ett förhållande så antar jag att hon skulle tända på DIN kropp, även om hon inte gillar manliga könsorgan. Om du förstår vad jag menar?

Jo, vi kommer ju bra överens, eller vi hittade på saker tillsammans för flera år sen. Men sen tappade jag lite kontakten med henne. Nu har jag blivit så ful, så jag vet inte vad hon tycker...