Schizofreni = Dömd att leva utan partner?

Mer
4 år 7 månader sedan #1183296 av Loni
Jocke! Ja jag vet lite hur frustrerande det är. Jag har varit nästintill döv pga öroninflammationer samlas vätska bakom trumhinnan! Du har alla mina sympatier. Jag har en kusin som är döv och hon umgås med döva. Lättare så.
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
4 år 7 månader sedan #1183305 av Jocke
För 45 år sedan bestämdes det att jag skulle gå integrerad i en vanlig klass, trots att jag mellan ettan och sexan gick i specialklass. Dem döva tyckte jag var fisförnäm av mig, berättade en lärare för mig. Jag hade då inte accepterat min hsk och gick länge utan att lära mig teckenspråk.

Men jag klarar inte av hörselskadades egen organisation, utan jag har fallit mellan alla stolar! Men jag är en streber enligt den åsikt som speglades för 45 år sedan! Usch Att redan som barn stigmatiseras!

Vars är världen på väg?
Mer
4 år 7 månader sedan #1183306 av MsTibbs
Jag hade en varannan-helg-KK i tio år ungefär, som under tiden fick schizofrenidiagnos. Då fick jag min solitude och även sex och kramar. Kan rekommendera det!
Mer
4 år 7 månader sedan #1183334 av zoegas
KK hade varit perfekt. Inte massa strul.

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Mer
4 år 7 månader sedan #1183340 av Loni
Jag hamnade på barnfängelse när jag var åtta år. Dom sa jag rånade eller snodde pengar, gjorde inbrott rökte cigg, ljög, skadegörelse, ljög och var farlig för mina jämnåriga men vi hade snöbollskrig och jag vann. Dom sa att jag hade tagit isbitar och allt detta var lögn. Såklart blev jag syndabocken för jag var tjejig och oskyldig och snäll det tålde dom inte att jag var inte mallen för det andra.
Mer
4 år 7 månader sedan #1183358 av IngeF
Den slags kan jeg ikke forholde meg til.