Är ni sexuellt frustrerade?

  • lonely
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
6 år 10 månader sedan #937608 av lonely
Är ni sexuellt frustrerade? skapades av lonely
Det finns härinne tror jag många som är sexuellt frustrerade eller desperata!

Det var länge sen jag hade sex, jag vet om jag vill ha sex så finns det möjligheter till det men jag vill inte det! Känner mej aldrig nåt behov att tillfredställa mej sexuellt på!

Jag behöver inte sex för att känna mej bra! Men jag märker antydningar ifrån vissa medlemmar härinne på viska att dom börjar bli desperata och sexuellt frustrerade.....

Är det verkligen så himla svårt att bli sexuellt tillfredställd då är det faktiskt synd om er! Ni kanske borde vända er till prostituterade! Åka på sexsemester till Amsterdam kanske!?


Kort sagt om ni nu har det svårt att få till det kanske vore det rätta att köpa sex ifrån nån fin brud? Bara en ide, tja jag vet inte.....
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
6 år 10 månader sedan #937619 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Är ni sexuellt frustrerade?
Sex är ngt grundläggande i människans natur, man får lära sig till slut, att man inte funkar i relationer, i alla fall för mitt eget vidkommande.

Det finns ingen anledning med att utsätta sig för risker och utnyttja prostituerade, nä långt ifrån min tankevärld där sex för mig betyder tillfredsställelse.

Vars är världen på väg?
  • lonely
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
6 år 10 månader sedan #937620 av lonely
Svar från lonely i ämnet Är ni sexuellt frustrerade?
På vilket sätt är det att utnyttja prostituerade är det att köpa sex? Alla har vi nog förstånd att inse skillnad att se någon som far illa ut i livet med prostitution droger och allt annat elände till någon som verkligen vill det och vet vad det innebär och vet vad dom gör!

I amsterdam när jag var där så blev prostituerade förbannade på mej att jag inte köpte sex av dom utan ignorerade och gick bara förbi dom.....

Eller jocke kan inte du se skillnanden eller? Det är juh ingen normal människa som köper sex av nån som far illa ut och mår dåligt och är utsatt! Det är jocke såna självklarheter att det inte ens behöver nämnas så jag förstår inte varför du nämner det?
Mer
6 år 10 månader sedan #937622 av Kevick
Svar från Kevick i ämnet Är ni sexuellt frustrerade?
I Sverige är det lagligt att sälja sex men inte att köpa det. Det kommer kvinnor från de gamla öststaterna som prostituerar sig här och är lugna för att ingen polis stoppar dem.
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
6 år 10 månader sedan #937627 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Är ni sexuellt frustrerade?

lonely skrev: På vilket sätt är det att utnyttja prostituerade är det att köpa sex? Alla har vi nog förstånd att inse skillnad att se någon som far illa ut i livet med prostitution droger och allt annat elände till någon som verkligen vill det och vet vad det innebär och vet vad dom gör!

I amsterdam när jag var där så blev prostituerade förbannade på mej att jag inte köpte sex av dom utan ignorerade och gick bara förbi dom.....

Eller jocke kan inte du se skillnanden eller? Det är juh ingen normal människa som köper sex av nån som far illa ut och mår dåligt och är utsatt! Det är jocke såna självklarheter att det inte ens behöver nämnas så jag förstår inte varför du nämner det?


Men jag tänkte främst på den där seriemörderskan som blev avrättad. Hon ville hämnas de män som hade våldtagit henne i sitt värv som prostituerad! Tyvärr tänker inte alla män på samma sätt som du och jag Lonely.

Men kanske de prostituerade i Amsterdam kanske inte visste att du var Gay och inte intresserad av deras kön.

Men du har väl själv varit prostituerad, eller blandar jag ihop dig med ngn annan här på viska?

Jag kan inte agera moralnisse, men jag förutsätter att de flesta prostituerade har hallickar? Varför ska jag försörja dem?

Men jag förstår heller inte ditt resonemang, att du tycker många här är frustrerade av för lite sexuellt umgänge eller frånvaron av en riktig relation. Du drog ju upp resonemanget att söka upp prostituerade, helt onödigt i sammanhanget vill jag också påstå!

Vars är världen på väg?
  • lonely
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
6 år 10 månader sedan #937628 av lonely
Svar från lonely i ämnet Är ni sexuellt frustrerade?
Många prostituerade tycker att sexköpslagen ska bort! För det blir otryggare omständigheter! Tex torskar har en anledning att vara anonyma vid träffar och det utnyttjar dom farliga torskarna det och dom kommer undan straff för ingen vet vilka dom är pga sexköpslagen! Så det kan bli livsfarligt för prostituerade pga den lagen så dom farliga torskarna kan vara anonyma och inte buras in för olika övergrepp dom har utsatt den prositituerandena för! Om den lagen skulle försvinna så har dom längre ingen anledning att vara anonyma och då blir det mycket tryggare och säkrare för de prostituerade.....

Annars blir det en värld helt utanför ett skyddsnät som går i det fördolda.....