Har många här har raggat i psykiatrin?

Mer
6 år 3 dagar sedan #1038654 av Nissegossen
Har haft ihop det med två AT-läkare, den ene jobbade på Borås lasarett, den andre var min före detta avdelnings sköterska, hon slutade sin anställning, före vi var ihop, vi träffades efter att hon börjat läkarlinjen, en mer instruktiv tjej får man leta efter. Hon lärde mig en sak som jag aldrig kunnat göra om själv. Jag lämnar inte ut henne. Hur får man utlösning om man har en amputerad penis? Hon kunde det.

Nej jag har ingen amputerad pitt

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
6 år 3 dagar sedan #1038655 av Nissegossen
Å andra sidan, visade hon för mig hur man gör, genom att göra det på mig

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
6 år 3 dagar sedan #1038656 av Nissegossen
Samt en finska var jag jäkligt dum, hon frågade mig, skall jag hjälpa dig att duscha, det var ju en öppen fråga jag min dumme flane sade, det gör jag själv. Hon bor här en bit härifrån och jag har frågat henne vill du duscha med mig fortfarande i en butik som då var nära här, hon var inte intresserad

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
6 år 3 dagar sedan #1038661 av charlie2
jag har också fått några möjligheter tror att det är 3 st tillfällen som jag har kunnat fått ha sex med kvinnor men jag har inte fattat de social koderna utan dragit mig ur.
Mer
6 år 3 dagar sedan #1038663 av charlie2
så kan det vara om man är psyk sjuk då så förstår man inte koderna.
Mer
6 år 3 dagar sedan #1038682 av lumpi
Har varit i för dåligt skick för att ragga när jag blivit inlagd. Har hört skrik och protester från rummen bredvid och förstått att grannarna inte heller varit i toppskick...av respekt för mig själv och för dem skulle jag inte försöka inleda en romantisk relation med någon av dem.