Får tjejer tycka om porr?

Mer
5 år 11 månader sedan #1048810 av Lugn
Jag är singel, men för ett år sedan var jag tillsammans med en kille som hette Oscar. Ibland föreslog jag att vi skulle se porr tillsammans, för att jag tänder på viss porr...absolut inte all porr, det finns mycket hemsk porr. Men fin porr tänder jag på.

Han gillade VERKLIGEN INTE att jag gillade porr. Efter det har jag träffat fler som tycker att det är "slampigt"/"horigt" om tjejer uppskattar porr. :(

Vad tycker ni?
Mer
5 år 11 månader sedan #1048821 av rymd
Svar från rymd i ämnet Får tjejer tycka om porr?
tjejer får tycka om vad de vill, vi lever på 2000-talet
Mer
5 år 11 månader sedan #1048822 av rymd
Svar från rymd i ämnet Får tjejer tycka om porr?
jag vet inte mycket om detta ämne, men att få tycka om är en rättighet.
Mer
5 år 11 månader sedan #1048823 av rymd
Svar från rymd i ämnet Får tjejer tycka om porr?
Definiera dig aldrig efter vad andra tycker om dig, definiera dig själv :)
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
5 år 11 månader sedan #1048840 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Får tjejer tycka om porr?
Ja hej Lugn! Välkommen hit till vår viskaklubb! Apropå gilla porr, så har jag instiftat en tråd om som heter: vem vill kn*lla vem? Kanske inte handlar direkt om porr för tjejer, men jag tycker det känns bra att ngn kan uppskatta videos som åtminstone lite ärligt påvisar kärlek i dessa sexakter? Jag tänder också på kärlek mitt i det som kan uppfattas som vulgärt och lite skämmigt!

Man går ju inte omkring och skriker ut att man tittar på porr! Men många tjejer tar det personligt om man som karl tittar på porr?

Vars är världen på väg?
Mer
5 år 11 månader sedan #1048870 av Lugn
Svar från Lugn i ämnet Får tjejer tycka om porr?
@rymd: Tack för att du tar bort skammen runt det...jag håller helt med dig! Konstigt att vissa vill begränsa vad man som tjej får tycka.

@Jocke: Jaa, det är sant. Det omvända har jag också hört talas om, att tjejer blir arga på killar som kollar på porr.

Jag ser det bara som ett verktyg för att bli tänd...självklart kan det inte ersätta den man är tillsammans med.