Får tjejer tycka om porr?

  • RainDrops
  • Besökare
  • Besökare
5 år 3 månader sedan #1123472 av RainDrops
Svar från RainDrops i ämnet Får tjejer tycka om porr?
Vi bögar är porr en stor del av vår kultur särskilt i London och New York så visar dom porr på skärmar på dom hippaste gayklubbar! Töm och glöm är gay världens motto! Men kvinnor som utnyttjas av porrindustrin under förfärliga omständigheter där kvinnor exploaterats vilket är fel det är patriarker den vita mannen som ska få känna av samma medicin. Vilket jag tycker gayindustrin är proffs på!
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
5 år 3 månader sedan #1123684 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Får tjejer tycka om porr?


Trots gayvärldens feminina insats, så har kvinnan genom alla tider betraktats som objekt istället för som medmänniska på jämlika villkor! Trots att jag ögnade igenom googlesökningen "vet nu att porr är skadligt", så är det hur mycket skit som helst som kommer fram!

Det var t.o.m en flicka i utmanande pose, högst 16-17 år gammal, men alla säger att dem håller hårt på arton-års gränsen?

Men sex är viktigt, men varför så viktig för kroppen?

Vars är världen på väg?
Mer
5 år 3 månader sedan #1123688 av Richard
Svar från Richard i ämnet Får tjejer tycka om porr?
Jag ser sex som något så oerhört överskattat!

Jag var 19 år, sist i gänget med att få ligga. O sen, vad det här allt, när man äntligen fick till det?
Sen har jag, t.ex. på Flashback stött på personer; -Hjälp! Jag är 34 år o har aldrig legat med nån... :?

Nja, man kan bry sig om mindre...
  • RainDrops
  • Besökare
  • Besökare
5 år 3 månader sedan - 5 år 2 månader sedan #1123702 av RainDrops
Svar från RainDrops i ämnet Får tjejer tycka om porr?
Ja jag har haft sex med 300 olika personer när jag höll räkningen och då var jag 19 år! Jag är extremt sexuell. Jag älskar sex som alla normala bögar gör!

Har aldrig använt kondom och haft bara tre ggr könssjukdomar.
Last edit: 5 år 2 månader sedan by Admin1.
Mer
5 år 3 månader sedan #1123716 av Richard
Svar från Richard i ämnet Får tjejer tycka om porr?
:D
Tja, hade man varit fikus, så hade det nog blivit en del rajtantajtan...
Mer
5 år 3 månader sedan #1123717 av memphis
Svar från memphis i ämnet Får tjejer tycka om porr?
Erotica är mycket sexigare än porr. Det är erotisk konst, som även Viska har i sitt galleri har jag sett. Man kanske inte ser allt, utan anar, fantasin får spelrum. Erotika kan vara både bilder och texter av erotisk karaktär och det är högre klass än porr.

300